Google запустив в Україні платформу щодо безпеки дітей в інтернеті

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Google представив в Україні платформу «Безпека дітей в Інтернеті»

Безпечне перебування дітей в інтернеті

Як навчити дітей дбати про свою безпеку

У переддень літніх канікул та Міжнародного дня захисту дітей Google представив в Україні платформу «Безпека дітей в Інтернеті». 

Мета платформи — навчити дітей та підлітків безпечно й відповідально користуватися інтернетом, а батьків та вчителів — контролювати та захищати їх в онлайн-просторі.

Для цього на платформі зібрано корисні інструменти та ресурси для безпечного і відповідального користування інтернетом дітьми та підлітками. Серед можливостей платформи:

  • можна знайти інформацію про основи цифрового громадянства й безпеки, адаптовану для дітей різного віку — поради щодо того, як навчити дітей ділитися інформацією онлайн відповідально, спілкуватися ввічливо та захищати свою конфіденційність;
  • представлено інструменти та ресурси, які допоможуть батькам і вчителям розпочати розмову з дітьми про безпеку в інтернеті. Серед них — «Посібник із Family Link для батьків» з інформацією про функції застосунку для контролю за дитячими пристроями на Android;
  • на сайті можна ознайомитися з окремим посібником, що містить поради для молодого покоління про пильність, доброзичливість та обачність в онлайн-середовищі;
  • платформа пропонує онлайн-гру «Interland», яка допоможе дітям набути важливих навичок інтернет-безпеки та відповідального цифрового громадянства в ігровій формі. Гра не потребує завантаження чи реєстрації;
  • окремий посібник присвячено медіаграмотності для підлітків. Його метою є формування основ критичного сприйняття інформації та відповідальної поведінки під час спілкування онлайн.

Детальніше ознайомитися з платформою від Google можна за посиланням

За інформацією МОН

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
127

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110497

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11614

Інструктажі з питань охорони праці для працівників закладу освіти

Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
17720

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді