У Раді розповіли про фактори, які «гальмують» розвиток реформи НУШ

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

«Учителі підлаштовуються»: у Раді розповіли, чому «гальмує» реформа середньої освіти

Розвиток реформи НУШ

Демотивованість учня: ознаки та рекомендації

Реформа середньої освіти «гальмує», адже педагоги здебільшого обирають програми навчання, які максимально схожі на старі. Тому НУШ треба реанімувати.

Таку інформацію зазначив заступник очільника Освітнього комітету Ради Сергій Колебошин. 

За словами представника комітету освіти, у засновників ідеології НУШ були зовсім інші погляди на початку реалізації реформи. Сьогодні система підлаштовується під зовнішні параметри.

«Вчителі здебільшого обирають програми, які максимально схожі на старі. Вони підлаштовуються. Тут немає нічого поганого. Бо поки вони дочекаються підручника, поки зрозуміють. Вони думають: "Я потихеньку буду переходити. Може, в наступному класі оберу". Але це не те, що хотілося тим, хто закладав ідеологію НУШ на старті», – зауважив народний депутат.

На його думку, реанімація реформи на часі. Та потребує радикальних мір, в іншому разі реформа НУШ буде де-факто імітацією змін.

Зокрема заступник очільника Освітнього комітету акцентував, що в Україні діє академічна свобода, тож педагоги та школа можуть створювати власні навчальні програми, які відповідають стандарту. При цьому повинні не забути погодити їх у Службі якості освіти.

«Одиниці шкіл по країні користуються цією академічною свободою. На жаль. Здебільшого це роблять наукові ліцеї, традиційно сильні потужні освітні центри», – наголосив Сергій Колебошин.

За інформацією Українського радіо

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Сертифікація вчителів у 2025 році: що варто знати

У статті зібрали для вас головне про цьогорічну сертифікацію вчителів. Дізнаєтеся про зміни та нововведення у сертифікації вчителів, а також коли проходить кожен етап сертифікації
76244

Визначаємо строки зберігання документів у закладі освіти

Документи з моменту створення чи надходження і до передавання на зберігання в архів закладу освіти зберігають за місцем формування справ у службі діловодства чи інших структурних підрозділах відповідно до номенклатури справ
237682

Яка структура 2024/2025 навчального року

Навчальний рік 2024–2025 стартував 2 вересня. Уточнимо, коли завершитися навчальний рік, яка його структура та на що звернути увагу в умовах війни
294429

Завершення 2024/2025 навчального року в закладах загальної середньої освіти

Усе про завершення 2024/2025 навчального року: дати, оцінювання, документи та особливі випадки. МОН роз'яснює ключові питання для шкіл: визначення термінів, подолання освітніх втрат, переведення учнів, видача документів - зокрема за кордоном та з відзнакою, заохочення та оцінювання досягнень.
49799

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді