У Раді розповіли про фактори, які «гальмують» розвиток реформи НУШ

«Учителі підлаштовуються»: у Раді розповіли, чому «гальмує» реформа середньої освіти

Розвиток реформи НУШ

Демотивованість учня: ознаки та рекомендації

Реформа середньої освіти «гальмує», адже педагоги здебільшого обирають програми навчання, які максимально схожі на старі. Тому НУШ треба реанімувати.

Таку інформацію зазначив заступник очільника Освітнього комітету Ради Сергій Колебошин. 

За словами представника комітету освіти, у засновників ідеології НУШ були зовсім інші погляди на початку реалізації реформи. Сьогодні система підлаштовується під зовнішні параметри.

«Вчителі здебільшого обирають програми, які максимально схожі на старі. Вони підлаштовуються. Тут немає нічого поганого. Бо поки вони дочекаються підручника, поки зрозуміють. Вони думають: "Я потихеньку буду переходити. Може, в наступному класі оберу". Але це не те, що хотілося тим, хто закладав ідеологію НУШ на старті», – зауважив народний депутат.

На його думку, реанімація реформи на часі. Та потребує радикальних мір, в іншому разі реформа НУШ буде де-факто імітацією змін.

Зокрема заступник очільника Освітнього комітету акцентував, що в Україні діє академічна свобода, тож педагоги та школа можуть створювати власні навчальні програми, які відповідають стандарту. При цьому повинні не забути погодити їх у Службі якості освіти.

«Одиниці шкіл по країні користуються цією академічною свободою. На жаль. Здебільшого це роблять наукові ліцеї, традиційно сильні потужні освітні центри», – наголосив Сергій Колебошин.

За інформацією Українського радіо

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Аптечки у школі: як правильно укомплектувати та зберігати

Скористайтеся переліком медичних засобів у закладі освіти та дізнайтеся як правильно укомплектувати аптечку. Адже, як правило, діти схильні до травм і ніколи не знаєш в який момент потрібно буде надати допомогу. Важливо у такий момент мати все під рукою, зібране в одному місці.
42293

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді