Освітній серіал про залучення коштів для шкільних проєктів

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Як школам залучити кошти на свій освітній проєкт? Покрокова інструкція в новому серіалі на «Дія.Освіта»

Кошти для шкільних проєктів

Чи правильно оформлюєте додатки до наказів

Для педагогів і освітніх управлінців, а також усіх зацікавлених на «Дія.Освіта» вийшов новий серіал «Краудфандинг: як зібрати кошти на свій проєкт».

Освітній серіал доступний за посиланням

Насамперед, краудфандинг — це фінансова підтримка від благодійників, які зацікавленні у вашому проєкті. Кожен, хто прагне долучитися до фінансування, може ознайомитися з проєктом і відстежувати всі етапи його розвитку на відкритій краудфандинговій платформі.

У запропонованому серіалі є покрокова інструкція, яка допоможе освітянам докладніше ознайомитися з можливостями краудфандингу й способами залучення коштів на відновлення доступу до освіти або покращення умов навчання для учнів і учениць.

Зокрема, курс має 8 серій, кожна з яких триває до 10 хвилин. Під час перегляду користувачі дізнаються про:

  • етапи краудфандингу;
  • міжнародні й українські краудфандингові платформи;
  • стратегію та планування краудфандингових проєктів;
  • основи комунікації з цільовою аудиторією;
  • фундамент креативної піар-кампанії та залучення амбасадорів;
  • правила звітування та контакт із доброчинцями.

Серед спікерів проєкту:

  • Антон Тимошенко — стендап-комік, сценарист, радіоведучий, автор креативних зборів;
  • Сергій Лукачко — СЕО «Моє Місто», керівник корпоративно-соціальної відповідальності Netpeak Group;
  • Надія Пікуль — керівниця краудфандингової платформи «Доповідай»;
  • Наталя Попова — програмна менеджерка краудфандингової платформи «Моє Місто».

Також після перегляду серіалу освітяни й освітянки зможуть скласти фінальний тест і отримати сертифікати про підвищення кваліфікації обсягом 0,1 кредиту ЄКТС.

За інформацією НУШ

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Анкетування як інструмент експертної оцінки освітнього процесу

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
67

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110447

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11610

Інструктажі з питань охорони праці для працівників закладу освіти

Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
17718

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді