Для громад провели воркшопи щодо подання проєктів на фінансування укриттів

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Messenger-канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

МОН і DREAM провели низку воркшопів для громад щодо подання проєктів для фінансування укриттів

Подання проєктів для отримання держфінансування

📝 Нова Інструкція з діловодства в ЗДО

Міністерство освіти і науки спільно з командою Міністерства відновлення завершили серію воркшопів для українських регіонів про те, як працювати з екосистемою DREAM. Цьогоріч ця платформа є ключовим інструментом для подання проєктів на отримання державної субвенції на укриття та харчоблоки в закладах загальної середньої освіти.

Протягом двох тижнів до вебінарів долучилися понад 2,5 тисячі представників громад і обласних адміністрацій з 23 областей України. Учасники дізналися про переваги й можливості екосистеми DREAM, як користуватися платформою та подати проєкти на отримання субвенції.

До роботи з платформою вже залучено 815 органів влади та місцевого самоврядування (громади, обласні адміністрації, центральні органи виконавчої влади). Станом на 16 квітня в систему внесено 79 проєктів на облаштування укриттів у закладах освіти, які, за попередніми оцінками, можуть претендувати на фінансування коштом субвенції.

Цього року МОН стало першим міністерством, яке використовує екосистему DREAM для розподілу фінансування на облаштування безпечних освітніх просторів.

Зокрема, ця система є зручною для представників ОВА для того, щоб переглянути всі проєкти та надати комісії МОН свій перелік пріоритетних з огляду на стратегічне бачення розвитку регіону та безпекову ситуацію.

Зауважимо, що в 2024 році субвенцію спрямовують лише для закладів загальної середньої освіти, які працюють за дистанційною та/або змішаною формою навчання.

Проте якщо громади цього року не отримають субвенцію, то вони зможуть отримати кошти в наступному році або залучити фінансування з інших джерел, наприклад, від партнерів із розвитку або інвесторів завдяки публікації даних про проєкти в екосистемі DREAM.

Базові інструкції щодо реєстрації та подання заявки на платформу можна переглянути за посиланням.

За інформацією МОН

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Протоколи засідань команди психолого-педагогічного супроводу: від А до Я

Протокол засідання команди психолого-педагогічного супроводу — це юридична основа для ухвалення всіх рішень щодо інклюзивного навчання учня. Дізнайтеся, як перетворити адміністративний обов'язок на дієвий інструмент ефективної роботи в інклюзії. Усі деталі та зразки протоколів — у статті.
3015

Асистент вчителя: основні обов’язки

Розглянемо, які функції виконує асистент вчителя, як він співпрацює з учителем та яка різниця між асистентом вчителя та асистентом дитини
81919

Від А до Я: ваш повний гід по наказах з основної діяльності

Хочете бути впевненими у кожному своєму управлінському рішенні? Наша стаття розкриває ключові аспекти складання та оформлення наказів з основної діяльності. Дізнайтеся про нормативні вимоги, структуру та інші нюанси, щоб ваші накази завжди були чинними, а управління — бездоганним і відповідальним
77434

Вносимо зміни до наказів, виданих у закладі освіти

Існує чимало обставин, у зв’язку з якими необхідно вносити зміни до розпорядчих документів: законодавчі новації, кадрові ротації, оптимізація освітнього процесу тощо. Як призупинити дію виданого наказу або змінити його окремі пункти? Пропонуємо ознайомитися з особливостями внесення змін до наказів та їх документального оформлення
53949

Учнівське самоврядування в закладі освіти

Формувати соціалізовану особистість з демократичними поглядами і вмінням працювати в команді – одна з важливих вимог сучасної освіти, яка найкраще реалізується через педагогіку партнерства, однією із форм якої є учнівське самоврядування.
19238

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді