Для громад провели воркшопи щодо подання проєктів на фінансування укриттів

МОН і DREAM провели низку воркшопів для громад щодо подання проєктів для фінансування укриттів

Подання проєктів для отримання держфінансування

Як сформувати безпечне і здорове освітнє середовище

Міністерство освіти і науки спільно з командою Міністерства відновлення завершили серію воркшопів для українських регіонів про те, як працювати з екосистемою DREAM. Цьогоріч ця платформа є ключовим інструментом для подання проєктів на отримання державної субвенції на укриття та харчоблоки в закладах загальної середньої освіти.

Протягом двох тижнів до вебінарів долучилися понад 2,5 тисячі представників громад і обласних адміністрацій з 23 областей України. Учасники дізналися про переваги й можливості екосистеми DREAM, як користуватися платформою та подати проєкти на отримання субвенції.

До роботи з платформою вже залучено 815 органів влади та місцевого самоврядування (громади, обласні адміністрації, центральні органи виконавчої влади). Станом на 16 квітня в систему внесено 79 проєктів на облаштування укриттів у закладах освіти, які, за попередніми оцінками, можуть претендувати на фінансування коштом субвенції.

Цього року МОН стало першим міністерством, яке використовує екосистему DREAM для розподілу фінансування на облаштування безпечних освітніх просторів.

Зокрема, ця система є зручною для представників ОВА для того, щоб переглянути всі проєкти та надати комісії МОН свій перелік пріоритетних з огляду на стратегічне бачення розвитку регіону та безпекову ситуацію.

Зауважимо, що в 2024 році субвенцію спрямовують лише для закладів загальної середньої освіти, які працюють за дистанційною та/або змішаною формою навчання.

Проте якщо громади цього року не отримають субвенцію, то вони зможуть отримати кошти в наступному році або залучити фінансування з інших джерел, наприклад, від партнерів із розвитку або інвесторів завдяки публікації даних про проєкти в екосистемі DREAM.

Базові інструкції щодо реєстрації та подання заявки на платформу можна переглянути за посиланням.

За інформацією МОН

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

З чого починати цивільний захист у закладі освіти

Все частіше об’єктами уражень ворога стає цивільне населення. Убезпечити найвразливішу категорію – наших дітей – від ракетних атак, зберегти їх життя – ось найважливіше завдання педагогів. Що повинен робити кожен учасник освітнього процесу, хто керує цивільним захистом у навчальному закладі і як організувати цей процес – читаймо далі
85637

Щорічний звіт директора школи

Звітування можна провести в актовому залі, а можні і онлайн. Дізнайтеся, що врахувати для виступу онлайн, як його побудувати і що допоможе зробити його вдалим. Про що звітує директор і за якою структурою — у статті
46509

Цькування на роботі: чи можливо його зупинити?

На жаль, у сучасній школі все частіше звучить слово «булінг». На це явище жаліються учні та батьки з боку вчителів, вчителі з боку батьків та школярів. Але нерідко явище цькування окремих працівників спостерігається і у самому педагогічному колективі – між колегами та з боку адміністрації. Отож, чим відрізняється мобінг від булінгу, як запобігти і як захиститися від такого явища – розбираємося у статті.
5074

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді