Для дітей за кордоном розвиватимуть платформу екстернальної освіти

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

У Раді заявили про розвиток платформи для екстернальної освіти учнів-біженців

Навчання українських дітей за кордоном

Заяви: як оформлювати та реєструвати

Україна розвиватиме платформу для екстернальної освіти дітей, які перебувають за кордоном. Адже для чималої кількості учнів рідними стали не українські, а закордонні школи.

Про це зазначив народний депутат Роман Грищук. 

Зокрема він зауважив, що діти-біженці, яким зараз 6 років, не мають своєї школи в Україні. Через війну в Україні рідними школами для таких дітей стали заклади в Польщі, Німеччині, Чехії тощо. До того ж кількість таких дітей зростає. 

«Вже пів року як перейшов від парадигми "повертати дітей в Україну", до підходу "ми маємо тримати зв'язок з родиною, з дитиною". Державі необхідно тримати зв'язок із такими родинами та дітьми, щоб вони отримували додаткові знання з українського компоненту», – акцентував народний депутат.

Як наголосив Роман Грищук, значною проблемою є те, що нині існує певна кількість дітей, яких держава не бачить ні у вітчизняній системі освіти, ні в іноземній.

Джерело: Інтерфакс-Україна

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Вступна кампанія 2026: основні орієнтири

Якою буде вступна кампанія 2026 в Україні, яких змін та нововведень очікувати? Проаналізуємо чинні документи, офіційні заяви та пропозиції, які обговорюються
230

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
54151

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
711

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110942

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді