Долучайтеся до вебінару щодо цифрових інструментів у роботі з дітьми з ООП

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

UNESCO проведе вебінар на тему цифрових освітніх інструментів під час навчання дітей з особливими освітніми потребами

Цифрові інструменти у роботі з дітьми з особливими потребами

Чи правильно оформлюєте додатки до наказів

8 квітня відбудеться вебінар «"Цифровий учитель" та учні з особливими освітніми потребами: навчаємось, щоб навчати». Модератором заходу стане Спільнота сучасних учителів. 

Під час вебінару учасники зможуть обговорити причини збільшення кількості учнів з особливими освітніми потребами, зміни та використання цифрових інструментів у контексті онлайн-навчання.

Про свій досвід і знання розкаже Оксана Федоренко, перша заступниця директора Українського інституту розвитку освіти, освітня експертка з питань інклюзивного навчання та професійного розвитку педагогічних працівників, співавторка курсу «Цифровий учитель», кандидатка педагогічних наук.

Вебінар розпочнеться о 15 годині в Спільноті сучасних учителів

Зареєструватися на подію можна за посиланням

Джерело: МОН

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
127

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110497

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11614

Інструктажі з питань охорони праці для працівників закладу освіти

Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
17720

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді