Долучайтеся до вебінару щодо цифрових інструментів у роботі з дітьми з ООП

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

UNESCO проведе вебінар на тему цифрових освітніх інструментів під час навчання дітей з особливими освітніми потребами

Цифрові інструменти у роботі з дітьми з особливими потребами

Чи правильно оформлюєте додатки до наказів

8 квітня відбудеться вебінар «"Цифровий учитель" та учні з особливими освітніми потребами: навчаємось, щоб навчати». Модератором заходу стане Спільнота сучасних учителів. 

Під час вебінару учасники зможуть обговорити причини збільшення кількості учнів з особливими освітніми потребами, зміни та використання цифрових інструментів у контексті онлайн-навчання.

Про свій досвід і знання розкаже Оксана Федоренко, перша заступниця директора Українського інституту розвитку освіти, освітня експертка з питань інклюзивного навчання та професійного розвитку педагогічних працівників, співавторка курсу «Цифровий учитель», кандидатка педагогічних наук.

Вебінар розпочнеться о 15 годині в Спільноті сучасних учителів

Зареєструватися на подію можна за посиланням

Джерело: МОН

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Вступна кампанія 2026: основні орієнтири

Якою буде вступна кампанія 2026 в Україні, яких змін та нововведень очікувати? Проаналізуємо чинні документи, офіційні заяви та пропозиції, які обговорюються
270

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
54187

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
749

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
111027

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді