Долучайтеся до вебінару щодо цифрових інструментів у роботі з дітьми з ООП

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

UNESCO проведе вебінар на тему цифрових освітніх інструментів під час навчання дітей з особливими освітніми потребами

Цифрові інструменти у роботі з дітьми з особливими потребами

Чи правильно оформлюєте додатки до наказів

8 квітня відбудеться вебінар «"Цифровий учитель" та учні з особливими освітніми потребами: навчаємось, щоб навчати». Модератором заходу стане Спільнота сучасних учителів. 

Під час вебінару учасники зможуть обговорити причини збільшення кількості учнів з особливими освітніми потребами, зміни та використання цифрових інструментів у контексті онлайн-навчання.

Про свій досвід і знання розкаже Оксана Федоренко, перша заступниця директора Українського інституту розвитку освіти, освітня експертка з питань інклюзивного навчання та професійного розвитку педагогічних працівників, співавторка курсу «Цифровий учитель», кандидатка педагогічних наук.

Вебінар розпочнеться о 15 годині в Спільноті сучасних учителів

Зареєструватися на подію можна за посиланням

Джерело: МОН

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Відпустки вчителів – 2025: тривалість, порядок надання та оплати

З’ясуємо норми щодо надання відпусток в умовах воєнного стану. Розглянемо види відпусток вчителів та інших працівників закладів загальної середньої освіти, а також питання поділу та перенесення відпустки, оплати відпускних. Надаємо зразок наказу про відпустку
168896

Від А до Я: ваш повний гід по наказах з основної діяльності

Хочете бути впевненими у кожному своєму управлінському рішенні? Наша стаття розкриває ключові аспекти складання та оформлення наказів з основної діяльності. Дізнайтеся про нормативні вимоги, структуру та інші нюанси, щоб ваші накази завжди були чинними, а управління — бездоганним і відповідальним
71904

Цькування на роботі: чи можливо його зупинити?

Чи знаєте ви, що цькування в педагогічному колективі може походити не лише від учнів чи батьків, а й від колег та навіть адміністрації школи? Ця прихована війна руйнує атмосферу довіри та професійного зростання. Отож, чим відрізняється мобінг від булінгу, як запобігти і як захиститися від такого явища – розбираємося у статті
8127

Моніторинг якості освіти в школі: хто, як і навіщо контролює освітній процес

Бажаєте зануритися в систему контролю за освітнім процесом? Наша стаття розкриває, хто саме здійснює моніторинг якості освіти — від внутрішніх ініціатив закладу до зовнішніх державних структур. Дізнайтеся про різні види моніторингу — від локального до міжнародного — та зрозумійте, як його результати впливають на розвиток шкільної освіти
35103

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді