Рада безбар’єрності активно працює над створенням сприятливого середовища для населення

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Відбулося засідання Ради безбар’єрності з представниками ключових представництв влади

Відбулося засідання Ради безбар’єрності

📝 Нова Інструкція з діловодства в ЗДО

29 березня 2024 року відбулося засідання Ради безбар’єрності під головуванням Прем’єр-міністра Дениса Шмигаля. Захід ініціювали перша леді Олена Зеленська й уповноважена Президента України з питань безбар’єрності Тетяна Ломакіна. До засідання також долучилися заступниця міністра освіти і науки Євгенія Смірнова. 

На засіданні обговорювалися практичні рішення для різних сфер діяльності. Зокрема презентовано «Гайд безбар’єрних подій» — довідник в якому прописані практичні рішення щодо підготовки та проведення онлайн та офлайн-заходів, у тому числі — під час війни.

«Організатори заходів — конференцій, виставок, будь-яких публічних зустрічей — орієнтовані на те, щоб бачити серед своїх учасників людей з досвідом війни. Але як це правильно організувати? Ми ніколи не знаємо, хто поруч з нами: що ця людина пережила і що бачила, у якому вона стані зараз. Але можемо заздалегідь створити рішення, які подарують усім гостям хороший досвід. Гайд безбар’єрних подій — саме про такі рішення. Про повагу до досвіду різних учасників. Він детально розбирає все — від комунікації до інтер’єру. Бо це теж важливо. Одне із визначень безбар’єрності — «це коли зручно всім без винятку». Думаю, це могло б бути заголовком для всієї цієї філософії на рівні держави й суспільства. Бо люди з досвідом війни — це зараз всі ми. Ось чому безбар’єрні події й узагалі — безбар’єрне життя — потрібне всім нам»,  — зауважила перша леді країни.

У 2024 році Міністерство освіти і науки України планує продовжувати реалізацію ініціатив, які заплановані в межах флагманського проєкту МОН «Освіта для всіх». Зокрема, йдеться про наступні ініціативи:

  • проєкт для дітей, що перебувають у лікарнях, «Школа супергероїв»; 
  • центри підтримки студентів; платформу «Освіта для ветеранів»; 
  • програму для людей із порушеннями зору «Точка дотику» та інші. 

Успішна реалізація політики безбар’єрності потребує постійного діалогу на різних рівнях уряду та громади. Міністерство освіти і науки продовжує зосереджувати увагу на цьому пріоритеті, маючи на меті забезпечення рівних можливостей для всіх громадян.

Мета політики безбар’єрності — створення безперешкодного середовища для всіх груп населення, забезпечення рівних можливостей кожній людині реалізовувати свої права. Йдеться про доступ людини до роботи, інформації, освіти, сфери послуг, можливість вільно пересуватися в просторі, соціалізуватися та залучатися в життя громади.

За інформацією МОН

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Відпустки вчителів – 2025: тривалість, порядок надання та оплати

З’ясуємо норми щодо надання відпусток в умовах воєнного стану. Розглянемо види відпусток вчителів та інших працівників закладів загальної середньої освіти, а також питання поділу та перенесення відпустки, оплати відпускних. Надаємо зразок наказу про відпустку
168975

Від А до Я: ваш повний гід по наказах з основної діяльності

Хочете бути впевненими у кожному своєму управлінському рішенні? Наша стаття розкриває ключові аспекти складання та оформлення наказів з основної діяльності. Дізнайтеся про нормативні вимоги, структуру та інші нюанси, щоб ваші накази завжди були чинними, а управління — бездоганним і відповідальним
71948

Цькування на роботі: чи можливо його зупинити?

Чи знаєте ви, що цькування в педагогічному колективі може походити не лише від учнів чи батьків, а й від колег та навіть адміністрації школи? Ця прихована війна руйнує атмосферу довіри та професійного зростання. Отож, чим відрізняється мобінг від булінгу, як запобігти і як захиститися від такого явища – розбираємося у статті
8144

Моніторинг якості освіти в школі: хто, як і навіщо контролює освітній процес

Бажаєте зануритися в систему контролю за освітнім процесом? Наша стаття розкриває, хто саме здійснює моніторинг якості освіти — від внутрішніх ініціатив закладу до зовнішніх державних структур. Дізнайтеся про різні види моніторингу — від локального до міжнародного — та зрозумійте, як його результати впливають на розвиток шкільної освіти
35128

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді