Рада безбар’єрності активно працює над створенням сприятливого середовища для населення

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Відбулося засідання Ради безбар’єрності з представниками ключових представництв влади

Відбулося засідання Ради безбар’єрності

📝 Нова Інструкція з діловодства в ЗДО

29 березня 2024 року відбулося засідання Ради безбар’єрності під головуванням Прем’єр-міністра Дениса Шмигаля. Захід ініціювали перша леді Олена Зеленська й уповноважена Президента України з питань безбар’єрності Тетяна Ломакіна. До засідання також долучилися заступниця міністра освіти і науки Євгенія Смірнова. 

На засіданні обговорювалися практичні рішення для різних сфер діяльності. Зокрема презентовано «Гайд безбар’єрних подій» — довідник в якому прописані практичні рішення щодо підготовки та проведення онлайн та офлайн-заходів, у тому числі — під час війни.

«Організатори заходів — конференцій, виставок, будь-яких публічних зустрічей — орієнтовані на те, щоб бачити серед своїх учасників людей з досвідом війни. Але як це правильно організувати? Ми ніколи не знаємо, хто поруч з нами: що ця людина пережила і що бачила, у якому вона стані зараз. Але можемо заздалегідь створити рішення, які подарують усім гостям хороший досвід. Гайд безбар’єрних подій — саме про такі рішення. Про повагу до досвіду різних учасників. Він детально розбирає все — від комунікації до інтер’єру. Бо це теж важливо. Одне із визначень безбар’єрності — «це коли зручно всім без винятку». Думаю, це могло б бути заголовком для всієї цієї філософії на рівні держави й суспільства. Бо люди з досвідом війни — це зараз всі ми. Ось чому безбар’єрні події й узагалі — безбар’єрне життя — потрібне всім нам»,  — зауважила перша леді країни.

У 2024 році Міністерство освіти і науки України планує продовжувати реалізацію ініціатив, які заплановані в межах флагманського проєкту МОН «Освіта для всіх». Зокрема, йдеться про наступні ініціативи:

  • проєкт для дітей, що перебувають у лікарнях, «Школа супергероїв»; 
  • центри підтримки студентів; платформу «Освіта для ветеранів»; 
  • програму для людей із порушеннями зору «Точка дотику» та інші. 

Успішна реалізація політики безбар’єрності потребує постійного діалогу на різних рівнях уряду та громади. Міністерство освіти і науки продовжує зосереджувати увагу на цьому пріоритеті, маючи на меті забезпечення рівних можливостей для всіх громадян.

Мета політики безбар’єрності — створення безперешкодного середовища для всіх груп населення, забезпечення рівних можливостей кожній людині реалізовувати свої права. Йдеться про доступ людини до роботи, інформації, освіти, сфери послуг, можливість вільно пересуватися в просторі, соціалізуватися та залучатися в життя громади.

За інформацією МОН

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
152

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110510

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11619

Інструктажі з питань охорони праці для працівників закладу освіти

Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
17728

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді