В Україні стартувала програма соціально-емоційного навчання «Зерна»

МОН і The LEGO Foundation розпочинають програму соціально-емоційного навчання «Зерна»

Програма соціально-емоційного навчання «Зерна»

Як впоратися з емоційними складнощами: поради

У березні 2024 року в межах меморандуму про взаєморозуміння між МОН і the LEGO Foundation розпочався пілотний проєкт з імплементації програми соціально-емоційного навчання «Зерна». Цей проєкт реалізовується за підтримки Лабораторії з екологічних підходів до соціально-емоційного навчання (EASEL Lab) Гарвардської вищої школи освіти.

Як зазначили в Міністерстві освіти і науки, «Зерна» — науково обґрунтована програма, яку розробили фахівці Гарвардського університету на основі аналізу понад 50 ефективних програм соціально-емоційного навчання. Активності програми розроблено у форматі простих і гнучких ігор, практик і вправ, які легко інтегрувати в освітній процес без додаткових ресурсів.

У період з березня по серпень 2024 року програму «Зерна» пілотуватимуть у початковій школі та 5–6 класах у 10 закладах загальної середньої освіти Вінницької, Дніпропетровської, Львівської, Миколаївської та Черкаської областей. Вчителі цих шкіл пройшли навчання від команди розробників програми, тренерів The LEGO Foundation та отримали необхідні методичні та ресурсні матеріали.

«Такі програми, як «Зерна», особливо важливі сьогодні. Вони допомагають зміцнити психологічну стійкість дітей і створити сприятливе середовище для розвитку їхніх соціальних та емоційних навичок», — зауважив заступник міністра освіти і науки Андрій Сташків.

З вересня 2024 року проєкт розширюватиметься на національному рівні, що поступово охопить заклади дошкільної та загальної середньої освіти в партнерстві з інститутами післядипломної педагогічної освіти. Реалізація ініціативи триватиме впродовж 2024–2026 років і передбачатиме проведення наукових і моніторингових досліджень.

Наразі програму «Зерна» застосовують у 12 країнах: США, Канаді, Бразилії, Аргентині, Чилі та Естонії, а цьогоріч до цієї спільноти долучиться й Україна .

Джерело: МОН

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Цькування на роботі: чи можливо його зупинити?

На жаль, у сучасній школі все частіше звучить слово «булінг». На це явище жаліються учні та батьки з боку вчителів, вчителі з боку батьків та школярів. Але нерідко явище цькування окремих працівників спостерігається і у самому педагогічному колективі – між колегами та з боку адміністрації. Отож, чим відрізняється мобінг від булінгу, як запобігти і як захиститися від такого явища – розбираємося у статті.
4936

Цифровізація української освіти: реалізація, проблеми і перспективи

Через необхідність дистанційного навчання актуальним і перспективним напрямом розвитку вітчизняної системи освіти стала її цифровізація. Що вона передбачає, з якими проблемами зіткнулись розробники Національної платформи цифрової освіти, що чекає педагогів і здобувачів освіти в перспективі – у нашій статті
10360

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді