Нові проєкти для відновлення освіти на деокупованих територіях Харківщини

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Messenger-канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Освітні простори замість підвалів, цифрові «вулики» й «Catch Up» програми: як відбувається відновлення освіти на деокупованих територіях

Безпечне освітнє середовища на Харківщині

📝 Нова Інструкція з діловодства в ЗДО

Відповідно до результатів дослідження, мотивація до онлайн-навчання в учнів і учениць Харківщини є занизькою. А дистанційний формат не забезпечує всіх освітніх потреб дітей та підлітків. Саме тому в регіоні планують реалізацію проєктів, які будуть альтернативами метрошколи.

Таку інформацію зазначив керівник Харківського координаційного гуманітарного центру Євген Коляда під час Міжнародної освітньої офлайн-конференції «Kharkiv: Education Under Ground», яку організувала ГО «Я І МОЯ ШКОЛА». 

Як він зауважив, у межах запланованих проєктів передбачено переобладнання підвальних приміщень під освітні простори для дошкільнят (особливо), а також учнів і учениць початкової, середньої та старшої школи.

Також посадовець акцентував на тому, що військова адміністрація має дозволяти цим просторам запроваджувати навчання саме офлайн, адже дистанційна освіта протягом останніх 5 років на Харківщині значно вплинула на рівень знань і соціалізацію дітей та підлітків.

Окрім того, над цією проблемою працює благодійний фонд «SavEd». Саме тому для подолання освітніх втрат і забезпечення доступу до навчання, фонд відкриває в громадах Харківщини (і на деокупованих територіях), сучасні цифрові освітні центри — «вулики». У них діти й підлітки можуть отримати безперебійний доступ до освітнього процесу й підтримку педагогів-тьюторів, зокрема, психологічну.

Для того, щоб подолати навчальні втрати учнів і учениць від 8 до 17 років, а також надати їм психосоціальну підтримку, для школярів і школярок планують також запустити «Catch Up» програми. Їх впровадження заплановане в 30 центрах на території 13 областей України, серед яких і Харківська. За словами виконавчого директора освітньої фундації «МрійДій» Артура Пройдакова, у межах проєкту учні та учениці вивчатимуть 2 основні дисципліни:

  • математику;
  • українську мову.

За інформацією НУШ

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Протоколи засідань команди психолого-педагогічного супроводу: від А до Я

Протокол засідання команди психолого-педагогічного супроводу — це юридична основа для ухвалення всіх рішень щодо інклюзивного навчання учня. Дізнайтеся, як перетворити адміністративний обов'язок на дієвий інструмент ефективної роботи в інклюзії. Усі деталі та зразки протоколів — у статті.
3107

Асистент вчителя: основні обов’язки

Розглянемо, які функції виконує асистент вчителя, як він співпрацює з учителем та яка різниця між асистентом вчителя та асистентом дитини
81937

Від А до Я: ваш повний гід по наказах з основної діяльності

Хочете бути впевненими у кожному своєму управлінському рішенні? Наша стаття розкриває ключові аспекти складання та оформлення наказів з основної діяльності. Дізнайтеся про нормативні вимоги, структуру та інші нюанси, щоб ваші накази завжди були чинними, а управління — бездоганним і відповідальним
77479

Вносимо зміни до наказів, виданих у закладі освіти

Існує чимало обставин, у зв’язку з якими необхідно вносити зміни до розпорядчих документів: законодавчі новації, кадрові ротації, оптимізація освітнього процесу тощо. Як призупинити дію виданого наказу або змінити його окремі пункти? Пропонуємо ознайомитися з особливостями внесення змін до наказів та їх документального оформлення
53964

Учнівське самоврядування в закладі освіти

Формувати соціалізовану особистість з демократичними поглядами і вмінням працювати в команді – одна з важливих вимог сучасної освіти, яка найкраще реалізується через педагогіку партнерства, однією із форм якої є учнівське самоврядування.
19256

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді