Нові проєкти для відновлення освіти на деокупованих територіях Харківщини

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Освітні простори замість підвалів, цифрові «вулики» й «Catch Up» програми: як відбувається відновлення освіти на деокупованих територіях

Безпечне освітнє середовища на Харківщині

🎲 Педнавантаження, штатний розпис і табелювання

Відповідно до результатів дослідження, мотивація до онлайн-навчання в учнів і учениць Харківщини є занизькою. А дистанційний формат не забезпечує всіх освітніх потреб дітей та підлітків. Саме тому в регіоні планують реалізацію проєктів, які будуть альтернативами метрошколи.

Таку інформацію зазначив керівник Харківського координаційного гуманітарного центру Євген Коляда під час Міжнародної освітньої офлайн-конференції «Kharkiv: Education Under Ground», яку організувала ГО «Я І МОЯ ШКОЛА». 

Як він зауважив, у межах запланованих проєктів передбачено переобладнання підвальних приміщень під освітні простори для дошкільнят (особливо), а також учнів і учениць початкової, середньої та старшої школи.

Також посадовець акцентував на тому, що військова адміністрація має дозволяти цим просторам запроваджувати навчання саме офлайн, адже дистанційна освіта протягом останніх 5 років на Харківщині значно вплинула на рівень знань і соціалізацію дітей та підлітків.

Окрім того, над цією проблемою працює благодійний фонд «SavEd». Саме тому для подолання освітніх втрат і забезпечення доступу до навчання, фонд відкриває в громадах Харківщини (і на деокупованих територіях), сучасні цифрові освітні центри — «вулики». У них діти й підлітки можуть отримати безперебійний доступ до освітнього процесу й підтримку педагогів-тьюторів, зокрема, психологічну.

Для того, щоб подолати навчальні втрати учнів і учениць від 8 до 17 років, а також надати їм психосоціальну підтримку, для школярів і школярок планують також запустити «Catch Up» програми. Їх впровадження заплановане в 30 центрах на території 13 областей України, серед яких і Харківська. За словами виконавчого директора освітньої фундації «МрійДій» Артура Пройдакова, у межах проєкту учні та учениці вивчатимуть 2 основні дисципліни:

  • математику;
  • українську мову.

За інформацією НУШ

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Завершення 2024/2025 навчального року в закладах загальної середньої освіти

Усе про завершення 2024/2025 навчального року: дати, оцінювання, документи та особливі випадки. МОН роз'яснює ключові питання для шкіл: визначення термінів, подолання освітніх втрат, переведення учнів, видача документів - зокрема за кордоном та з відзнакою, заохочення та оцінювання досягнень.
47910

Як оплачувати вчителям заміну уроків

У школах часто виникають ситуації, коли складно знайти вчителя, який може провести уроки замість колеги. Наприклад ситуація, коли вчитель фізики відмовляється заміняти уроки математики, чи вчитель літератури — уроки історії, і їм заміну оплачують не за 14 тарифним розрядом, а за 11-м, без надбавок за категорію, яку вони мають за своїм предметом. Як організувати та правильно оплатити заміну уроків — читайте у статті
120

Відпустки вчителів – 2025: тривалість, порядок надання та оплати

З’ясуємо норми щодо надання відпусток в умовах воєнного стану. Розглянемо види відпусток вчителів та інших працівників закладів загальної середньої освіти, а також питання поділу та перенесення відпустки, оплати відпускних. Надаємо зразок наказу про відпустку
159913

Обриси сучасного внутрішньошкільного контролю

Внутрішньошкільний контроль, моніторинг педагогічних процесів і явищ — ціла наука, а вміння успішно його здійснити — мистецтво. Не вдаючись у деталі, окреслимо основні моменти внутрішньошкільного контролю.
31570

Графік відпусток у закладі освіти

Графік відпусток — обов’язковий документ. За відсутність графіка чи не ознайомлення з ним працівників Держпраці притягує керівників до адміністративної відповідальності. Перевірте, чи правильно склали, затвердили й погодили документ
59611

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді