Нові проєкти для відновлення освіти на деокупованих територіях Харківщини

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Освітні простори замість підвалів, цифрові «вулики» й «Catch Up» програми: як відбувається відновлення освіти на деокупованих територіях

Безпечне освітнє середовища на Харківщині

📝 Нова Інструкція з діловодства в ЗДО

Відповідно до результатів дослідження, мотивація до онлайн-навчання в учнів і учениць Харківщини є занизькою. А дистанційний формат не забезпечує всіх освітніх потреб дітей та підлітків. Саме тому в регіоні планують реалізацію проєктів, які будуть альтернативами метрошколи.

Таку інформацію зазначив керівник Харківського координаційного гуманітарного центру Євген Коляда під час Міжнародної освітньої офлайн-конференції «Kharkiv: Education Under Ground», яку організувала ГО «Я І МОЯ ШКОЛА». 

Як він зауважив, у межах запланованих проєктів передбачено переобладнання підвальних приміщень під освітні простори для дошкільнят (особливо), а також учнів і учениць початкової, середньої та старшої школи.

Також посадовець акцентував на тому, що військова адміністрація має дозволяти цим просторам запроваджувати навчання саме офлайн, адже дистанційна освіта протягом останніх 5 років на Харківщині значно вплинула на рівень знань і соціалізацію дітей та підлітків.

Окрім того, над цією проблемою працює благодійний фонд «SavEd». Саме тому для подолання освітніх втрат і забезпечення доступу до навчання, фонд відкриває в громадах Харківщини (і на деокупованих територіях), сучасні цифрові освітні центри — «вулики». У них діти й підлітки можуть отримати безперебійний доступ до освітнього процесу й підтримку педагогів-тьюторів, зокрема, психологічну.

Для того, щоб подолати навчальні втрати учнів і учениць від 8 до 17 років, а також надати їм психосоціальну підтримку, для школярів і школярок планують також запустити «Catch Up» програми. Їх впровадження заплановане в 30 центрах на території 13 областей України, серед яких і Харківська. За словами виконавчого директора освітньої фундації «МрійДій» Артура Пройдакова, у межах проєкту учні та учениці вивчатимуть 2 основні дисципліни:

  • математику;
  • українську мову.

За інформацією НУШ

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Кваліфікаційні категорії педпрацівників та ступені освіти: як співвіднести під час атестації

З’ясуємо, чи тотожні поняття «фаховий молодший бакалавр» та «молодший бакалавр». Розберемося, як співвідноситься кваліфікація в документі про освіту та рівень кваліфікації за Національною рамкою кваліфікацій і як це впливає на атестацію педагога. А також як атестувати педагогів із середньою спеціальною освітою, отриманою до 1991 року
4918

Атестація вчителів у 2026 році: що? де? коли?

Процедура атестації педагогічних працівників триває ледь не увесь навчальний рік. Нелегко всі процеси тримати в голові — що й коли підготувати, виконати… Тож зібрали тут основне
100164

Санітарний регламент для шкіл: на що директору звернути увагу

Санітарний регламент для закладів загальної середньої освіти діє з 2021 року і замінив відповідний ДСанПіН. Порівняємо ці два документи, а також розглянемо внесені в Санітарний регламент зміни щодо організації освітнього процесу в умовах воєнного стану, аби ви врахували їх у роботі
22688

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді