Як сформувати безпечне і здорове освітнє середовище
Відповідно до результатів дослідження, мотивація до онлайн-навчання в учнів і учениць Харківщини є занизькою. А дистанційний формат не забезпечує всіх освітніх потреб дітей та підлітків. Саме тому в регіоні планують реалізацію проєктів, які будуть альтернативами метрошколи.
Таку інформацію зазначив керівник Харківського координаційного гуманітарного центру Євген Коляда під час Міжнародної освітньої офлайн-конференції «Kharkiv: Education Under Ground», яку організувала ГО «Я І МОЯ ШКОЛА».
Як він зауважив, у межах запланованих проєктів передбачено переобладнання підвальних приміщень під освітні простори для дошкільнят (особливо), а також учнів і учениць початкової, середньої та старшої школи.
Також посадовець акцентував на тому, що військова адміністрація має дозволяти цим просторам запроваджувати навчання саме офлайн, адже дистанційна освіта протягом останніх 5 років на Харківщині значно вплинула на рівень знань і соціалізацію дітей та підлітків.
Окрім того, над цією проблемою працює благодійний фонд «SavEd». Саме тому для подолання освітніх втрат і забезпечення доступу до навчання, фонд відкриває в громадах Харківщини (і на деокупованих територіях), сучасні цифрові освітні центри — «вулики». У них діти й підлітки можуть отримати безперебійний доступ до освітнього процесу й підтримку педагогів-тьюторів, зокрема, психологічну.
Для того, щоб подолати навчальні втрати учнів і учениць від 8 до 17 років, а також надати їм психосоціальну підтримку, для школярів і школярок планують також запустити «Catch Up» програми. Їх впровадження заплановане в 30 центрах на території 13 областей України, серед яких і Харківська. За словами виконавчого директора освітньої фундації «МрійДій» Артура Пройдакова, у межах проєкту учні та учениці вивчатимуть 2 основні дисципліни:
- математику;
- українську мову.
За інформацією НУШ