Долучайтеся до громадського обговорення проєкту змін щодо розроблення стандартів вищої освіти

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

МОН пропонує для громадського обговорення проєкт наказу «Про внесення змін до методичних рекомендацій щодо розроблення стандартів вищої освіти»

Зміни стандарту вищої освіти

Заяви: як оформлювати та реєструвати

У Міністерстві освіти і науки висунули для громадського обговорення проєкт наказу «Про внесення змін до Методичних рекомендацій щодо розроблення стандартів вищої освіти». 

Внесені зміни до Методичних рекомендацій щодо розроблення стандартів вищої освіти, затверджених наказом Міністерства освіти і науки України від 01 червня 2016 року № 600 зумовлені виконанням вимог Державної антикорупційної програми на 2023-2025 роки, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 04 березня 2023 року № 220.

Оновлений документ поширюватиме свою дію на наступні соціальні групи населення та заінтересовані сторони: здобувачі вищої освіти, заклади вищої освіти.

Можливі наслідки реалізації проєкту для різних соціальних груп населення та заінтересованих сторін: встановлення додаткових вимог до загальних компетентностей та результатів навчання здобувачів освіти освітнього ступеня бакалавра.

Свої коментарі, зауваження та пропозиції до проєкту стандарту можна надсилати до 15 березня 2024 року на електронну адресу: [email protected]. Контактна особа для надання консультацій: Світлана Дідусенко, тел. (044) 481-32-37.

Результати обговорення оприлюднять на офіційному сайті Міністерства освіти і науки України не пізніше ніж через два тижні після прийняття рішень за результатами обговорення.

За інформацією МОН

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
160

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110518

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11625

Інструктажі з питань охорони праці для працівників закладу освіти

Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
17731

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді