Розпочато конкурс для архітекторів щодо відбудови закладів освіти в Україні

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Оголошено конкурс архітектурних проєктів для відбудови шкіл

Конкурс архітектурних проєктів шкіл

📝 Нова Інструкція з діловодства в ЗДО

У Литві організували міжнародний архітектурний конкурс у межах проєкту «Школа майбутнього для України». Мета конкурсу — розробити адаптивний дизайн-проєкт для відбудови шкіл, який враховуватиме безпекові умови та орієнтуватиметься на потреби учнів. 

Три найкращі ідеї, обрані під час конкурсу, отримають винагороди розміром від 8 до 12 тисяч євро. Переможець також отримає шанс укласти контракт на суму 300 тисяч євро для розробки адаптивного дизайну школи, який можна швидко впровадити в різних регіонах України.

Особливістю цього проєкту є можливість безоплатного використання адаптивного дизайну всіма громадами. Це дозволить донорам прискорити фінансове забезпечення відбудови шкіл, а громадам — заощадити час і кошти.

Команда, що бажає взяти участь у конкурсі, повинна складатися щонайменше з двох архітекторів: один повинен мати право практикувати в Україні, а інший — за її межами.

Дізнатися детальну інформацію про конкурс і правила можна за посиланням.

Міжнародне журі, до складу якого входять видатні архітектори, такі як Карл Бакстранд, Хелена Сандман, Роландас Палекас, Віктор Зотов та Вікторія Блаженє, визначить переможців конкурсу. У складі журі також представлені експертка з освіти Анна Новосад, голова Державного агентства відновлення та розвитку інфраструктури України (далі — Агентство відновлення) Мустафа Найєм та Артурас Жарновскіс, керівник програм «Co-create Future of Ukraine» Центрального агентства виконання проєктів (Central project management agency, CPVA), Литва.

Проєкт «Школа майбутнього для України» був ініційований урядом Литви в співпраці з Агентством відновлення за підтримки Міністерства освіти і науки України. Реалізацію проєкту та архітектурного конкурсу забезпечує CPVA у партнерстві з Асоціацією архітекторів Литви.

За інформацією МОН

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
192

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110596

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11637

Інструктажі з питань охорони праці для працівників закладу освіти

Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
17762

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді