Закон дозволяє релігійним організаціям створювати навчальні заклади

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Релігійні організації отримали право на заснування навчальних закладів.

Днями парламент ухвалив Закон України «Про внесення змін до деяких законів України щодо заснування релігійними організаціями навчальних закладів» № 1447 (далі — Закон № 1447).

Відповідно до Закону № 1447, релігійні організації, статути (положення) яких зареєстровано у встановленому законодавством порядку, мають право на створення навчальних закладів (дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних, професійно-технічних, вищих), повідомляє прес-центр Релігійно-інформаційної служби України.

У Законі України «Про дошкільну освіту» частину шосту статті 11 пропонується викласти у такій редакції: «6. У дошкільному навчальному закладі незалежно від підпорядкування, типу і форми власності не допускаються створення і діяльність організаційних структур політичних партій та релігійних організацій. Дане положення не застосовується до дошкільних навчальних закладів, заснованих релігійними організаціями.»

Закон № 1447 набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування, та вводиться в дію через один місяць з дня, наступного за днем опублікування.

 

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282546

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
116

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110489

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді