Інтеграція на уроках музичного мистецтва

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Скористайтеся чудовими розробками колег, які втілили принцип інтеграції, розглядаючи в межах предмета «Музичне мистецтво» музику в єднанні з етнографією, образотворчим мистецтвом, кінематографом.

Як відомо, діти сприймають довкілля в усьому його різноманітті та цілісності, яке постає перед ними як певний «образ світу». Аби цей «образ» щоразу поставав для кожного учня в усій його багатогранній довершеності та глибині, сучасні педагоги активно використовують у своїй практиці інтеграційний підхід до навчання.

Інтеграція дає змогу комплексно надавати учням інформацію з різних галузей знань у їхній тісній взаємодії, навіть якщо ці галузі знань, на перший погляд, є досить далекими одна від одної. Окрім того, інтеграція сприяє розвитку творчої активності учнів, їхнього асоціативного мислення, уяви та фантазії, спонукає їх проявляти власну допитливість та ініціативність

Справжній учитель — це ерудит, винахідник й інтелектуал, який так само віртуозно оперує своїми знаннями, як майстерний гравець складає кубик Рубика. Використовуючи у повсякденній практиці на уроках музичного мистецтва принцип інтеграції, учитель має змогу продемонструвати учням свою обізнаність не лише в музиці, а й, скажімо, у живописі, літературі, історії тощо. Аби постати перед учнями саме так, скористайтеся чудовими розробками колег, які втілили принцип інтеграції, розглядаючи в межах предмета «Музичне мистецтво» музику в єднанні з етнографією, образотворчим мистецтвом, кінематографом.

А ще на вас чекає приємний бонус — ексклюзивний конспект уроку художньої культури «Художній стиль бароко: живопис, музика, скульптура», у якому напрочуд вишукано та пізнавально розкрита епоха великих відкриттів: з яскравою музикою Йоганна Себастьяна Баха та Фрідріха Генделя, живописом Караваджо, Рубенса, Рембрандта тощо. Детальніше про це та інше — в останньому числі журналу «Учитель музичного мистецтва» №05-06/2015.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Протоколи засідань команди психолого-педагогічного супроводу: від А до Я

Протокол засідання команди психолого-педагогічного супроводу — це юридична основа для ухвалення всіх рішень щодо інклюзивного навчання учня. Дізнайтеся, як перетворити адміністративний обов'язок на дієвий інструмент ефективної роботи в інклюзії. Усі деталі та зразки протоколів — у статті.
41

Як скласти психолого-педагогічну характеристику учня з особливими освітніми потребами

Часто практичним психологам закладів освіти надходить запит на діагностику дитини та подання результатів обстеження в різні служби. Оптимальним варіантом представлення результатів обстеження є психологічна характеристика учня.
431142

Документи асистента вчителя у роботі з учнями з особливими освітніми потребами

Документація асистента вчителя не остаточно унормована. Заклад освіти самостійно затверджує перелік документів на основі посадових обов'язків асистента вчителя та окремих нормативних документів і роз’яснень
271201

Безпечне освітнє середовище закладу освіти

Що таке безпечне освітнє середовище, його ознаки та принципи? Як забезпечити психологічно безпечне середовище? Які заходи необхідно впровадити у вашому закладі освіти — читайте у статті
127779

Як скласти протокол батьківських зборів у ЗДО

Як скласти протокол батьківських зборів легко та ефективно. Скористайтеся поданою структурою протоколу, яка прийнятна для загальних та групових батьківських зборів.
107293

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді