Інтеграція на уроках музичного мистецтва

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Скористайтеся чудовими розробками колег, які втілили принцип інтеграції, розглядаючи в межах предмета «Музичне мистецтво» музику в єднанні з етнографією, образотворчим мистецтвом, кінематографом.

Як відомо, діти сприймають довкілля в усьому його різноманітті та цілісності, яке постає перед ними як певний «образ світу». Аби цей «образ» щоразу поставав для кожного учня в усій його багатогранній довершеності та глибині, сучасні педагоги активно використовують у своїй практиці інтеграційний підхід до навчання.

Інтеграція дає змогу комплексно надавати учням інформацію з різних галузей знань у їхній тісній взаємодії, навіть якщо ці галузі знань, на перший погляд, є досить далекими одна від одної. Окрім того, інтеграція сприяє розвитку творчої активності учнів, їхнього асоціативного мислення, уяви та фантазії, спонукає їх проявляти власну допитливість та ініціативність

Справжній учитель — це ерудит, винахідник й інтелектуал, який так само віртуозно оперує своїми знаннями, як майстерний гравець складає кубик Рубика. Використовуючи у повсякденній практиці на уроках музичного мистецтва принцип інтеграції, учитель має змогу продемонструвати учням свою обізнаність не лише в музиці, а й, скажімо, у живописі, літературі, історії тощо. Аби постати перед учнями саме так, скористайтеся чудовими розробками колег, які втілили принцип інтеграції, розглядаючи в межах предмета «Музичне мистецтво» музику в єднанні з етнографією, образотворчим мистецтвом, кінематографом.

А ще на вас чекає приємний бонус — ексклюзивний конспект уроку художньої культури «Художній стиль бароко: живопис, музика, скульптура», у якому напрочуд вишукано та пізнавально розкрита епоха великих відкриттів: з яскравою музикою Йоганна Себастьяна Баха та Фрідріха Генделя, живописом Караваджо, Рубенса, Рембрандта тощо. Детальніше про це та інше — в останньому числі журналу «Учитель музичного мистецтва» №05-06/2015.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
273988

Тиждень фінансової грамотності в дитячому садку

Цікаві активності економічної спрямованості допоможуть дитині осягнути основи фінансових відносин. Використайте ігри, цікаві завдання та інші активності, щоб залучити дітей до доступного практичного досвіду поводження з грошима та виконання соціально-економічних ролей
2169

Батьківські збори в 1 класі: як допомогти дитині адаптуватися

Роз’ясніть, як батьки можуть підтримати дитину в адаптаційний період. Ознайомте їх із фізіологічними й психологічними особливостями адаптації дитини до школи. Запропонуйте виконати практичні вправи. Налагодьте партнерські відносини з батьками
19586

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді