Інтеграція на уроках музичного мистецтва

Скористайтеся чудовими розробками колег, які втілили принцип інтеграції, розглядаючи в межах предмета «Музичне мистецтво» музику в єднанні з етнографією, образотворчим мистецтвом, кінематографом.

Як відомо, діти сприймають довкілля в усьому його різноманітті та цілісності, яке постає перед ними як певний «образ світу». Аби цей «образ» щоразу поставав для кожного учня в усій його багатогранній довершеності та глибині, сучасні педагоги активно використовують у своїй практиці інтеграційний підхід до навчання.

Інтеграція дає змогу комплексно надавати учням інформацію з різних галузей знань у їхній тісній взаємодії, навіть якщо ці галузі знань, на перший погляд, є досить далекими одна від одної. Окрім того, інтеграція сприяє розвитку творчої активності учнів, їхнього асоціативного мислення, уяви та фантазії, спонукає їх проявляти власну допитливість та ініціативність

Справжній учитель — це ерудит, винахідник й інтелектуал, який так само віртуозно оперує своїми знаннями, як майстерний гравець складає кубик Рубика. Використовуючи у повсякденній практиці на уроках музичного мистецтва принцип інтеграції, учитель має змогу продемонструвати учням свою обізнаність не лише в музиці, а й, скажімо, у живописі, літературі, історії тощо. Аби постати перед учнями саме так, скористайтеся чудовими розробками колег, які втілили принцип інтеграції, розглядаючи в межах предмета «Музичне мистецтво» музику в єднанні з етнографією, образотворчим мистецтвом, кінематографом.

А ще на вас чекає приємний бонус — ексклюзивний конспект уроку художньої культури «Художній стиль бароко: живопис, музика, скульптура», у якому напрочуд вишукано та пізнавально розкрита епоха великих відкриттів: з яскравою музикою Йоганна Себастьяна Баха та Фрідріха Генделя, живописом Караваджо, Рубенса, Рембрандта тощо. Детальніше про це та інше — в останньому числі журналу «Учитель музичного мистецтва» №05-06/2015.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Як оптимізувати рухову діяльність дітей

Потреба в руховій активності природна для кожної дитини. Активні рухи викликають у дітей позитивні емоції та підсилюють усі фізіологічні процеси. Що допоможе вихователю та інструктору з фізкультури забезпечити оптимальну рухову активність дошкільників?
27854

Методична робота в закладі дошкільної освіти

Дізнайтеся про форми організації методичної роботи в дитячому садку, які допоможуть вихователям розвивати свій творчий потенціал, постійно підвищувати професійну кваліфікацію і забезпечать високий рівень проведених занять
47529

Як проводити батьківські збори в школі

Батьківські збори в школі— основний спосіб комунікації педагогічного колективу з батьками. Щоб збори були вдалі, а освітня робота ефективна, розглянемо види, форми проведення, теми батьківських зборів
39077

Аптечки у школі: як правильно укомплектувати та зберігати

Скористайтеся переліком медичних засобів у закладі освіти та дізнайтеся як правильно укомплектувати аптечку. Адже, як правило, діти схильні до травм і ніколи не знаєш в який момент потрібно буде надати допомогу. Важливо у такий момент мати все під рукою, зібране в одному місці.
42294

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді