МОН пропонує для громадського обговорення нову редакцію проєкту професійного стандарту вчителя ЗЗСО, вчителя початкових класів ЗЗСО

Чи правильно оформлюєте додатки до наказів
У Міністерстві освіти і науки запрошують до громадського обговорення проєкту професійного стандарту «Вчитель закладу загальної середньої освіти, Вчитель початкових класів закладу загальної середньої освіти» (нова редакція).
Проєкт професійного стандарту розроблено на виконання наказу Міністерства освіти і науки України від 03.10.2023 № 1191 «Про утворення робочої групи» з метою приведення професійного стандарту до вимог законодавства у сфері кваліфікацій.
Свої коментарі, зауваження та пропозиції до проєкту стандарту можна надсилати до 15 березня 2024 року на e-mail: [email protected] або за адресою: 01135, м. Київ, просп. Берестейський, 10. Контактна особа для надання консультацій: Ігор Балуба, керівник експертної групи з питань фахової передвищої освіти, директорату фахової передвищої, вищої освіти.
Результати громадського обговорення опублікують на сайті МОН не пізніше ніж через два тижні після прийняття рішення за результатами обговорення.
За матеріалами МОН
Розглянемо, які функції виконує асистент вчителя, як він співпрацює з учителем та яка різниця між асистентом вчителя та асистентом дитини
Хочете бути впевненими у кожному своєму управлінському рішенні? Наша стаття розкриває ключові аспекти складання та оформлення наказів з основної діяльності. Дізнайтеся про нормативні вимоги, структуру та інші нюанси, щоб ваші накази завжди були чинними, а управління — бездоганним і відповідальним
Існує чимало обставин, у зв’язку з якими необхідно вносити зміни до розпорядчих документів: законодавчі новації, кадрові ротації, оптимізація освітнього процесу тощо. Як призупинити дію виданого наказу або змінити його окремі пункти? Пропонуємо ознайомитися з особливостями внесення змін до наказів та їх документального оформлення
Формувати соціалізовану особистість з демократичними поглядами і вмінням працювати в команді – одна з важливих вимог сучасної освіти, яка найкраще реалізується через педагогіку партнерства, однією із форм якої є учнівське самоврядування.
У навчальному плані освітньої програми заклад освіти відображає перелік навчальних предметів та інтегрованих курсів для реалізації кожної освітньої галузі, а також орієнтовний перелік міжгалузевих інтегрованих курсів