Долучайтеся до обговорення оновленого проєкту професійного стандарту вчителів

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

МОН пропонує для громадського обговорення нову редакцію проєкту професійного стандарту вчителя ЗЗСО, вчителя початкових класів ЗЗСО

Проєкт професійного стандарту вчителів

Чи правильно оформлюєте додатки до наказів

У Міністерстві освіти і науки запрошують до громадського обговорення проєкту професійного стандарту «Вчитель закладу загальної середньої освіти, Вчитель початкових класів закладу загальної середньої освіти» (нова редакція).

Проєкт професійного стандарту розроблено на виконання наказу Міністерства освіти і науки України від 03.10.2023 № 1191 «Про утворення робочої групи» з метою приведення професійного стандарту до вимог законодавства у сфері кваліфікацій.

Свої коментарі, зауваження та пропозиції до проєкту стандарту можна надсилати до 15 березня 2024 року на e-mail: [email protected] або за адресою: 01135, м. Київ, просп. Берестейський, 10. Контактна особа для надання консультацій: Ігор Балуба, керівник експертної групи з питань фахової передвищої освіти, директорату фахової передвищої, вищої освіти. 

Результати громадського обговорення опублікують на сайті МОН не пізніше ніж через два тижні після прийняття рішення за результатами обговорення.

За матеріалами МОН

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Вступна кампанія 2026: основні орієнтири

Якою буде вступна кампанія 2026 в Україні, яких змін та нововведень очікувати? Проаналізуємо чинні документи, офіційні заяви та пропозиції, які обговорюються
281

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
54199

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
754

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
111044

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді