МОН пропонує до громадського обговорення проєкт наказу «Про внесення змін до порядку зарахування, відрахування та переведення учнів до державних та комунальних закладів освіти для здобуття повної загальної середньої освіти»

Чи правильно оформлюєте додатки до наказів
У Міністерстві освіти і науки запрошують освітян до громадського обговорення проєкту наказу «Про внесення змін до Порядку зарахування, відрахування та переведення учнів до державних та комунальних закладів освіти для здобуття повної загальної середньої освіти».
Відповідно до змісту проєкту, соціальні групи населення та заінтересовані сторони, на які поширюватиметься дія наказу: учасники освітнього процесу, здобувачі освіти та заклади освіти.
На виконання частини другої статті 74-1 Закону України «Про освіту», пункту 3 Положення про програмно-апаратний комплекс «Автоматизований інформаційний комплекс освітнього менеджменту», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 2 грудня 2021 р. № 1255, згідно з пунктом 8 Положення про Міністерство освіти і науки України, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2014 року № 630, та з метою забезпечення належної цифрової взаємодії в системі загальної середньої освіти, підготовлено проєкт відповідного документу.
Свої пропозиції та зауваження до зазначеного проєкту наказу «Про внесення змін до Порядку зарахування, відрахування та переведення учнів до державних та комунальних закладів освіти для здобуття повної загальної середньої освіти» можна надсилати у довільній формі до 21 лютого 2024 року на електронну адресу: [email protected].
За інформацією МОН
Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
За підсумками кожного засідання педради у загальноосвітніх та дошкільних закладах складають протокол. Збережіть собі цю публікацію
Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті