Форма організації освітнього процесу залежатиме від безпекової ситуації в регіоні

Як організувати укриття працівників та учнів у захисних спорудах
Міністерство освіти та науки висловило рекомендації щодо впровадження змішаної форми навчання в закладах освіти за можливості.
Таку інформацію зазначив очільник освітнього відомства Сергій Шкарлет у етері програми «Сніданок з 1+1», коментуючи питання про початок навчального року.
Як повідомив міністр, рішення про форму навчання заклади освіти ухвалюватимуть спільно з батьками.
Для тих, хто вибере онлайн-навчання, будуть організовані окремі спеціалізовані класи.
Окрім того, форма організації освітнього процесу залежатиме від безпекової ситуації в регіоні.
«У громадах, що не демонструватимуть достатній рівень безпеки, освітній процес не розпочнеться в офлайн-форматі. Під час сигналу повітряної тривоги діти мають переходити до сховищ, це теж є певною умовою початку освітнього процесу. Розклад занять і тривалість визначає заклад, форма організації освітнього процесу буде визначатися в кожній громаді окремо», — акцентував Сергій Шкарлет.
Мета Концепції безпеки закладів освіти – створити рівні, належні та безпечні умови здобуття освіти, організувати безпечний освітній простір в умовах війни. Концепція залишається актуальною, тож пригадайте основі її положення.
Процедура атестації педагогічних працівників триває ледь не увесь навчальний рік. Нелегко всі процеси тримати в голові — що й коли підготувати, виконати… Тож зібрали тут основне
Об’єктами уражень ворога часто стає цивільне населення. Убезпечити дітей у закладах освіти – найважливіше завдання педагогів. Що повинен робити кожен учасник освітнього процесу, хто керує цивільним захистом у закладі освіти і як організувати цей процес – читаймо далі
Освітній процес в українських закладах загальної середньої освіти завершується здебільшого влітку. Хто визначає тривалість навчального року та літніх канікул, коли літні канікули 2025 – з’ясуємо у статті
У Законі про освіту є інструмент боротьби з порушенням академічної доброчесності — стаття 42. Які є види, випадки та відповідальність за порушення академічної доброчесності — читайте у матеріалі.