У Міносвіти опублікували роз’яснення щодо роботи закладів освіти під час тривоги та відповідальності за безпеку

Як організувати укриття працівників та учнів у захисних спорудах
У Міністерстві освіти та науки сформували рекомендації щодо особливостей організації нового 2022/23 навчального року відповідно до закріплених норм.
Згідно з рекомендаціями МОН, в школах зобов'язані переривати освітній процес у разі включення сигналу «Повітряна тривога» або інших сигналів оповіщення.
Таким чином, під час включення сигналу тривоги всі учасники освітнього процесу повинні будуть організовано прослідувати до захисних споруд та перебувати в них до завершення тривоги.
Окрім того, в освітньому відомстві зауважили, що навчання може завершуватися в укритті, а після відбою тривоги учасники можуть повернутися до приміщення закладу освіти та продовжити процес навчання з урахуванням необхідного корегування.
Варто зазначити, що персональна відповідальність за організацію безпечних умов для здобувачів освіти та всіх працівників покладена на керівників закладів освіти.
Графік відпусток — обов’язковий документ. За відсутність графіка чи не ознайомлення з ним працівників Держпраці притягує керівників до адміністративної відповідальності. Перевірте, чи правильно склали, затвердили й погодили документ
Інтернет-ресурси, зокрема нейромережі, стрімко набирають популярності. Ознайомтеся з основними відомостями про нейромережі та штучний інтелект в освітньому процесі. Скористайтеся досвідом, як створювати за їх допомогою навчальний контент і розвивати в учнів критичне мислення
Якою буде вступна кампанія 2026 в Україні, яких змін та нововведень очікувати? Проаналізуємо чинні документи, офіційні заяви та пропозиції, які обговорюються
Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту