У Міносвіти опублікували роз’яснення щодо роботи закладів освіти під час тривоги та відповідальності за безпеку

Як організувати укриття працівників та учнів у захисних спорудах
У Міністерстві освіти та науки сформували рекомендації щодо особливостей організації нового 2022/23 навчального року відповідно до закріплених норм.
Згідно з рекомендаціями МОН, в школах зобов'язані переривати освітній процес у разі включення сигналу «Повітряна тривога» або інших сигналів оповіщення.
Таким чином, під час включення сигналу тривоги всі учасники освітнього процесу повинні будуть організовано прослідувати до захисних споруд та перебувати в них до завершення тривоги.
Окрім того, в освітньому відомстві зауважили, що навчання може завершуватися в укритті, а після відбою тривоги учасники можуть повернутися до приміщення закладу освіти та продовжити процес навчання з урахуванням необхідного корегування.
Варто зазначити, що персональна відповідальність за організацію безпечних умов для здобувачів освіти та всіх працівників покладена на керівників закладів освіти.
Практичні поради та рекомендації, які допоможуть успішно організувати інклюзивне навчання у вашому закладі, — у посібнику «Впроваджуємо інклюзію в закладі освіти» від Державної служби якості освіти. Основні тези та алгоритми впровадження інклюзії в школі читайте у статті
В Україні розпочалася реформа профільної освіти, яка відбувається у кілька етапів. Що вона передбачає і до яких змін маємо бути готові — далі у статті
У статті зібрали для вас головне про цьогорічну сертифікацію вчителів. Дізнаєтеся про зміни та нововведення у сертифікації вчителів, а також коли проходить кожен етап сертифікації
Протокол засідання команди психолого-педагогічного супроводу — це юридична основа для ухвалення всіх рішень щодо інклюзивного навчання учня. Дізнайтеся, як перетворити адміністративний обов'язок на дієвий інструмент ефективної роботи в інклюзії. Усі деталі та зразки протоколів — у статті.
Розглянемо, які функції виконує асистент вчителя, як він співпрацює з учителем та яка різниця між асистентом вчителя та асистентом дитини