Долучайтеся до громадського обговорення Положення про атестацію педагогічних працівників

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

МОН пропонує для громадського обговорення проєкт нової редакції Положення про атестацію педагогічних працівників

Положення про атестацію педагогічних працівників

Чи правильно оформлюєте додатки до наказів

Міністерство освіти і науки запрошує взяти участь у громадському обговоренні проєкту нової редакції Положення про атестацію педагогічних працівників. Цей проєкт має на меті поліпшення процедури атестації педагогічних працівників.

Оновлене Положення має удосконалити порядок проведення атестації педагогічних працівників, усунути суперечності, які існують у чинній редакції, та забезпечити право педагогічних працівників на проходження атестації, гарантоване законодавством України.

У проєкті визначено терміни:

  • відокремлений структурний підрозділ – відокремлений структурний підрозділ закладу вищої, фахової передвищої, професійної (професійно-технічної) освіти, утворений відповідно до нормативних вимог;
  • заклад освіти – заклади чи установи освіти, інші установи незалежно від підпорядкування, типу та форми власності, у тому числі відокремлені структурні підрозділи, фізичні особи-підприємці, що надають освітні послуги;
  • міжатестаційний період – проміжок часу між проходженням педагогічним працівником попередньої та наступної атестації, що становить, як правило,  5 років;
  • суб’єкт створення атестаційної комісії – заклади освіти, органи управління у сфері освіти різних рівнів, відокремлені структурні підрозділи, інші заклади та установи, які можуть створювати атестаційні комісії І – ІІІ рівнів.

Чи зобов’язані керівники закладів освіти подавати декларацію

До роботи над новою редакцією залучили директорат шкільної освіти та робочу групу з питань удосконалення порядку проведення атестації педагогічних працівників. Оновлений документ враховує положення чинної редакції, звернення педагогічних працівників, закладів освіти та громадських організацій.

Зауваження та пропозиції надсилайте до 12 лютого 2024 року в електронній формі за адресою: [email protected] або за адресою: 01135, м. Київ, просп. Берестейський, 10. Контактна особа для консультацій — Віталій Заритов, державний експерт експертної групи з нормативно-правового забезпечення в освіті директорату шкільної освіти (телефон: 481-32-78).

Інформацію про результати громадського обговорення опублікують на офіційному сайті Міністерства освіти і науки України не пізніше ніж через два тижні після ухвалення рішення за результатами обговорення.

За матеріалами МОН

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Асистент вчителя: основні обов’язки

Розглянемо, які функції виконує асистент вчителя, як він співпрацює з учителем та яка різниця між асистентом вчителя та асистентом дитини
81730

Від А до Я: ваш повний гід по наказах з основної діяльності

Хочете бути впевненими у кожному своєму управлінському рішенні? Наша стаття розкриває ключові аспекти складання та оформлення наказів з основної діяльності. Дізнайтеся про нормативні вимоги, структуру та інші нюанси, щоб ваші накази завжди були чинними, а управління — бездоганним і відповідальним
76748

Вносимо зміни до наказів, виданих у закладі освіти

Існує чимало обставин, у зв’язку з якими необхідно вносити зміни до розпорядчих документів: законодавчі новації, кадрові ротації, оптимізація освітнього процесу тощо. Як призупинити дію виданого наказу або змінити його окремі пункти? Пропонуємо ознайомитися з особливостями внесення змін до наказів та їх документального оформлення
53515

Учнівське самоврядування в закладі освіти

Формувати соціалізовану особистість з демократичними поглядами і вмінням працювати в команді – одна з важливих вимог сучасної освіти, яка найкраще реалізується через педагогіку партнерства, однією із форм якої є учнівське самоврядування.
19110

Типові навчальні плани для 5-9 класів НУШ

У навчальному плані освітньої програми заклад освіти відображає перелік навчальних предметів та інтегрованих курсів для реалізації кожної освітньої галузі, а також орієнтовний перелік міжгалузевих інтегрованих курсів
130988

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді