Долучайтеся до громадського обговорення Положення про атестацію педагогічних працівників

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

МОН пропонує для громадського обговорення проєкт нової редакції Положення про атестацію педагогічних працівників

Положення про атестацію педагогічних працівників

Чи правильно оформлюєте додатки до наказів

Міністерство освіти і науки запрошує взяти участь у громадському обговоренні проєкту нової редакції Положення про атестацію педагогічних працівників. Цей проєкт має на меті поліпшення процедури атестації педагогічних працівників.

Оновлене Положення має удосконалити порядок проведення атестації педагогічних працівників, усунути суперечності, які існують у чинній редакції, та забезпечити право педагогічних працівників на проходження атестації, гарантоване законодавством України.

У проєкті визначено терміни:

  • відокремлений структурний підрозділ – відокремлений структурний підрозділ закладу вищої, фахової передвищої, професійної (професійно-технічної) освіти, утворений відповідно до нормативних вимог;
  • заклад освіти – заклади чи установи освіти, інші установи незалежно від підпорядкування, типу та форми власності, у тому числі відокремлені структурні підрозділи, фізичні особи-підприємці, що надають освітні послуги;
  • міжатестаційний період – проміжок часу між проходженням педагогічним працівником попередньої та наступної атестації, що становить, як правило,  5 років;
  • суб’єкт створення атестаційної комісії – заклади освіти, органи управління у сфері освіти різних рівнів, відокремлені структурні підрозділи, інші заклади та установи, які можуть створювати атестаційні комісії І – ІІІ рівнів.

Чи зобов’язані керівники закладів освіти подавати декларацію

До роботи над новою редакцією залучили директорат шкільної освіти та робочу групу з питань удосконалення порядку проведення атестації педагогічних працівників. Оновлений документ враховує положення чинної редакції, звернення педагогічних працівників, закладів освіти та громадських організацій.

Зауваження та пропозиції надсилайте до 12 лютого 2024 року в електронній формі за адресою: [email protected] або за адресою: 01135, м. Київ, просп. Берестейський, 10. Контактна особа для консультацій — Віталій Заритов, державний експерт експертної групи з нормативно-правового забезпечення в освіті директорату шкільної освіти (телефон: 481-32-78).

Інформацію про результати громадського обговорення опублікують на офіційному сайті Міністерства освіти і науки України не пізніше ніж через два тижні після ухвалення рішення за результатами обговорення.

За матеріалами МОН

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Відпустки вчителів – 2025: тривалість, порядок надання та оплати

З’ясуємо норми щодо надання відпусток в умовах воєнного стану. Розглянемо види відпусток вчителів та інших працівників закладів загальної середньої освіти, а також питання поділу та перенесення відпустки, оплати відпускних. Надаємо зразок наказу про відпустку
168912

Від А до Я: ваш повний гід по наказах з основної діяльності

Хочете бути впевненими у кожному своєму управлінському рішенні? Наша стаття розкриває ключові аспекти складання та оформлення наказів з основної діяльності. Дізнайтеся про нормативні вимоги, структуру та інші нюанси, щоб ваші накази завжди були чинними, а управління — бездоганним і відповідальним
71921

Цькування на роботі: чи можливо його зупинити?

Чи знаєте ви, що цькування в педагогічному колективі може походити не лише від учнів чи батьків, а й від колег та навіть адміністрації школи? Ця прихована війна руйнує атмосферу довіри та професійного зростання. Отож, чим відрізняється мобінг від булінгу, як запобігти і як захиститися від такого явища – розбираємося у статті
8131

Моніторинг якості освіти в школі: хто, як і навіщо контролює освітній процес

Бажаєте зануритися в систему контролю за освітнім процесом? Наша стаття розкриває, хто саме здійснює моніторинг якості освіти — від внутрішніх ініціатив закладу до зовнішніх державних структур. Дізнайтеся про різні види моніторингу — від локального до міжнародного — та зрозумійте, як його результати впливають на розвиток шкільної освіти
35106

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді