Школи самостійно обиратимуть, хто даватиме оцінку якості їхньої діяльності

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Якість освітньої діяльності шкіл зможе оцінювати як держава, так і громадські фахові об'єднання

Школи самостійно обиратимуть, хто даватиме оцінку якості їхньої діяльності

Школи зможуть обирати, хто даватиме оцінку якості їхньої діяльності – держава або акредитоване громадське фахове об’єднання.

Таку норму передбачає Порядок акредитації та ведення реєстру громадських фахових об’єднань.

Як зазначає голова Держслужби якості освіти Руслан Гурак, прийнятий документ відкриває нові можливості для фахових об’єднань: бути безпосередніми учасниками у розбудові якісної освіти, здійснюючи незалежне оцінювання шкіл.

«Заклади ж освіти отримали право обирати, хто власне оцінить якість їхньої діяльності – держава в особі територіальних управлінь Державної служби якості освіти, або акредитоване громадське фахове об’єднання», – наголосив Гурак.

ДСЯО проводитиме акредитацію громадських фахових об’єднань та вестиме їх реєстр, який оприлюднюватиметься на офіційному сайті.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Відпустки вчителів – 2025: тривалість, порядок надання та оплати

З’ясуємо норми щодо надання відпусток в умовах воєнного стану. Розглянемо види відпусток вчителів та інших працівників закладів загальної середньої освіти, а також питання поділу та перенесення відпустки, оплати відпускних. Надаємо зразок наказу про відпустку
168947

Від А до Я: ваш повний гід по наказах з основної діяльності

Хочете бути впевненими у кожному своєму управлінському рішенні? Наша стаття розкриває ключові аспекти складання та оформлення наказів з основної діяльності. Дізнайтеся про нормативні вимоги, структуру та інші нюанси, щоб ваші накази завжди були чинними, а управління — бездоганним і відповідальним
71935

Цькування на роботі: чи можливо його зупинити?

Чи знаєте ви, що цькування в педагогічному колективі може походити не лише від учнів чи батьків, а й від колег та навіть адміністрації школи? Ця прихована війна руйнує атмосферу довіри та професійного зростання. Отож, чим відрізняється мобінг від булінгу, як запобігти і як захиститися від такого явища – розбираємося у статті
8141

Моніторинг якості освіти в школі: хто, як і навіщо контролює освітній процес

Бажаєте зануритися в систему контролю за освітнім процесом? Наша стаття розкриває, хто саме здійснює моніторинг якості освіти — від внутрішніх ініціатив закладу до зовнішніх державних структур. Дізнайтеся про різні види моніторингу — від локального до міжнародного — та зрозумійте, як його результати впливають на розвиток шкільної освіти
35120

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді