Школи самостійно обиратимуть, хто даватиме оцінку якості їхньої діяльності

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Якість освітньої діяльності шкіл зможе оцінювати як держава, так і громадські фахові об'єднання

Школи самостійно обиратимуть, хто даватиме оцінку якості їхньої діяльності

Школи зможуть обирати, хто даватиме оцінку якості їхньої діяльності – держава або акредитоване громадське фахове об’єднання.

Таку норму передбачає Порядок акредитації та ведення реєстру громадських фахових об’єднань.

Як зазначає голова Держслужби якості освіти Руслан Гурак, прийнятий документ відкриває нові можливості для фахових об’єднань: бути безпосередніми учасниками у розбудові якісної освіти, здійснюючи незалежне оцінювання шкіл.

«Заклади ж освіти отримали право обирати, хто власне оцінить якість їхньої діяльності – держава в особі територіальних управлінь Державної служби якості освіти, або акредитоване громадське фахове об’єднання», – наголосив Гурак.

ДСЯО проводитиме акредитацію громадських фахових об’єднань та вестиме їх реєстр, який оприлюднюватиметься на офіційному сайті.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Вступна кампанія 2026: основні орієнтири

Якою буде вступна кампанія 2026 в Україні, яких змін та нововведень очікувати? Проаналізуємо чинні документи, офіційні заяви та пропозиції, які обговорюються
213

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
54131

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
697

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110913

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді