Персональна відповідальність за безпеку буде покладена на керівників закладів освіти

Як працювати з трудовими книжками під час воєнного стану
Керівники закладів освіти особисто відповідатимуть за організацію безпечних умов для здобувачів освіти та всіх працівників.
Про це зазначається у відповідних рекомендаціях Міністерства освіти та науки щодо особливостей організації нового 2022/23 навчального року.
Окрім того, керівник закладів освіти мають забезпечити безумовне переривання освітнього процесу у разі включення сигналу «Повітряна тривога» або інших сигналів оповіщення.
При включенні сигналу тривоги всі учасники освітнього процесу повинні будуть організовано прослідувати до захисних споруд та перебувати в них до завершення тривоги.
У Міносвіти зауважили, що навчання може завершуватися в укритті, а після відбою тривоги учасники можуть повернутися до приміщення закладу освіти та продовжити процес навчання з урахуванням необхідного корегування.
Керівники закладів освіти мають бути поінформовані про персональну відповідальність за організацію безпечних умов для здобувачів освіти та всіх працівників закладу.
Нові умови і обставини диктують новий підхід до розвитку економіки, яка, у свою чергу, мотивує до пошуку інших форм і методів управління у галузях, на яких вона базується. Зокрема, це стосується і освіти. З цією метою в Україні розпочалася реформа профільної освіти, яка відбувається у кілька етапів. Що вона передбачає і до яких змін ми маємо бути готові – далі у статті
Навчальний рік 2025/2026 стартує 1 вересня. Як визначають структуру навчального року та що варто врахувати в умовах війни?
Які допоміжні засоби для навчання дітей з особливими освітніми потребами мають бути в закладі освіти, за які кошти їх закупляти та як використовувати — читайте у статті
КМУ затвердив Державний стандарт профільної середньої освіти 25 липня 2024 року. Що закладено в документі, як реалізовуватимуть концепцію профільної середньої освіти — у статті.
Основні положення статті 16-1 Закону про загальну середню освіту: термінологія, організація інклюзивних класів, надання корекційно-розвиткових послуг та ін.