Коаліція девайсів забезпечить українських учнів і вчителів гаджетами для навчання

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

МОН разом із Мінцифрою та Фундацією Олени Зеленської запустили Коаліцію девайсів

Девайси для онлайн-навчання

📊 Формувальне оцінювання: інструменти залучення учнів

23 січня в Лондоні на базі Європейського банку реконструкції та розвитку розпочала роботу Коаліція девайсів. Подію організували в межах BETT 2024.

Коаліція девайсів — це об'єднання організацій, бізнесу, урядів і меценатів, що забезпечує девайсами українських учнів і вчителів, які змушені провадити освітній процес онлайн. Коаліцію створило МОН спільно з Мінцифрою та Фундацією Олени Зеленської. 

Мета цієї організації — мобілізувати партнерів із розвитку, щоб забезпечити критичну потребу в девайсах для навчання та надати учням і вчителям рівний доступ до освітнього процесу в громадах, які найбільше постраждали від війни.

«Безпека дітей — наш основний пріоритет. Однак, крім неї, ми прагнемо дати їм майбутнє. Можливості й перспективу. Тож, поки наші захисники на фронті воюють, зокрема за те, щоб діти вільно ходили до школи, ми маємо принаймні забезпечити можливість дистанційної освіти, попри війну. У масштабах цілої країни цього, напевне, не робив ніхто у світі. На сьогодні моя Фундація за підтримки іноземних партнерів уже зібрала та передала близько 50 тисяч ноутбуків і планшетів учням та вчителям. Та, щоб закрити потребу, потрібно об’єднати більше ініціатив», — зауважила перша леді Олена Зеленська.

За даними МОН, нині майже 2 мільйона дітей продовжують навчатися онлайн або в змішаному форматах. З них 327 тисяч дітей вимушені пропускати заняття або й зовсім не відвідувати їх через відсутність гаджетів для навчання.

Водночас девайси надають можливість не лише продовжити здобувати знання і навички, але й соціалізуватися, дізнаватися нову інформацію, спілкуватися з однолітками.

«Через повномасштабну війну сфера освіти має багато викликів. Один із них — забезпечити якісне онлайн-навчання для дітей, які не мають змоги навчатися офлайн або навчаються в змішаному режимі, чергуючи обидва формати. Загалом це понад 1,9 млн дітей. Понад 330 тисяч з них не мають доступу навіть до дистанційного навчання через відсутність техніки — ноутбука, планшета або смартфона. Саме тому ми створюємо Коаліцію девайсів, щоб забезпечити учнів та вчителів необхідними гаджетами і повернути їх до освітнього процесу», — наголосив міністр цифрової трансформації Михайло Федоров. 

Окрім того, заступники міністра освіти і науки Євген Кудрявець і Дмитро Завгородній розповіли про актуальні потреби в девайсах дітей і вчителів та про те, як працюватиме Коаліція девайсів. Також вони повідомили про перші домовленості — понад 50 тисяч девайсів передають у межах Коаліції девайсів від Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ), Education Cannot Wait, Міністерства економіки та інновацій Литви та Японського агентства міжнародного співробітництва (JICA).

Як акцентував очільник освітнього відомства Оксен Лісовий, метою Коаліції цьогоріч є закриття критичної потреби в девайсах для дітей і вчителів із 10 областей, у яких нині переважає дистанційне навчання. Наразі критична потреба в гаджетах становить понад 96 тисяч пристроїв для дітей та понад 29 тисяч для вчителів. Важливо, що девайси також зможуть використовувати для подолання освітніх втрат, підготовки до іспитів та психологічної підтримки.

За матеріалами МОН

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
54046

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
533

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110757

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11707

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді