Для освітян доступний навчально-методичний посібник з психології «Як ти? Уроки для школярів (10-14 років)»

Формувальне оцінювання: способи та інструменти залучення учнів
Для вчителів і шкільних психологів створили навчально-методичний посібник «Як ти? Уроки з психології для школярів у 5-8 класах».
Таку інформацію зазначили в Українському інституті розвитку освіти.
Детальніше ознайомитися з посібником можна в прикріпленому документі.
У посібнику розміщено розробки уроків для дітей і підлітків від 10 до 14 років. Усі матеріали збірника спрямовані на профілактику булінгу та підвищення обізнаності учнів про власний психологічний стан.
Зокрема, кожен урок має експертну презентацію, яка допоможе вчителям і практичним психологам ілюструвати матеріал, а також зробити його більш цікавим для учнів. Презентації мають яскраві ілюстрації, відео, аудіо та інтерактивні елементи, які привернуть увагу учнів і сприятимуть проведенню більш ефективних занять.
Окрім того, для педагогів доступні дві відеоінструкції, що містять загальні рекомендації щодо проведення уроків з посібника. Переглянути їх можна за посиланнями:
Джерело: УІРО
Нові умови і обставини диктують новий підхід до розвитку економіки, яка, у свою чергу, мотивує до пошуку інших форм і методів управління у галузях, на яких вона базується. Зокрема, це стосується і освіти. З цією метою в Україні розпочалася реформа профільної освіти, яка відбувається у кілька етапів. Що вона передбачає і до яких змін ми маємо бути готові – далі у статті
Навчальний рік 2025/2026 стартує 1 вересня. Як визначають структуру навчального року та що варто врахувати в умовах війни?
Які допоміжні засоби для навчання дітей з особливими освітніми потребами мають бути в закладі освіти, за які кошти їх закупляти та як використовувати — читайте у статті
КМУ затвердив Державний стандарт профільної середньої освіти 25 липня 2024 року. Що закладено в документі, як реалізовуватимуть концепцію профільної середньої освіти — у статті.
Основні положення статті 16-1 Закону про загальну середню освіту: термінологія, організація інклюзивних класів, надання корекційно-розвиткових послуг та ін.