Куди звертатися у випадках порушення законодавства в закладах освіти: «гаряча лінія»
Підтримка особистісного здоров'я: акценти
Якщо під час навчання в дитсадку, школі, коледжі, училищі, інституті, університеті виникла ситуація, коли не дотримано вимог законодавства чи обмежено права здобувачів/здобувачок на доступну та якісну освіту, то можна звернутися на «гарячу лінію» Державної служби якості освіти.
Всі номери «гарячої лінії» можна дізнатися в інфографіці нижче.
Окрім того, свою скаргу можна надіслати на офіційну електронну адресу [email protected] (потрібно оформити документ відповідно до вимог статті 5 Закону України «Про звернення громадян»).
Державна служба якості освіти повинна оперативно реагувати на випадки порушення законодавства у сфері освіти. За даними Держслужби, минулого року ДСЯО розглянула 1360 звернень громадян, з них 871 надійшли на телефонні «гарячі лінії».
За матеріалами ДСЯО
На жаль, у сучасній школі все частіше звучить слово «булінг». На це явище жаліються учні та батьки з боку вчителів, вчителі з боку батьків та школярів. Але нерідко явище цькування окремих працівників спостерігається і у самому педагогічному колективі – між колегами та з боку адміністрації. Отож, чим відрізняється мобінг від булінгу, як запобігти і як захиститися від такого явища – розбираємося у статті.
Частина уроків проходить онлайн. Що при цьому врахувати та яку роль в освітньому процесі відіграє вчитель - у статті
Поки очікуємо на офіційний лист МОН щодо завершення навчального року, давайте пригадаємо, як це було минулоріч, щоб врахувати всі особливості
Через необхідність дистанційного навчання актуальним і перспективним напрямом розвитку вітчизняної системи освіти стала її цифровізація. Що вона передбачає, з якими проблемами зіткнулись розробники Національної платформи цифрової освіти, що чекає педагогів і здобувачів освіти в перспективі – у нашій статті
Як та коли закінчиться навчальний рік та що при цьому врахувати – далі у статті