«Гарячі лінії» щодо порушень у закладах освіти

Куди звертатися у випадках порушення законодавства в закладах освіти: «гаряча лінія»

Звернення на гарячі лінії ДСЯО

Підтримка особистісного здоров'я: акценти

Якщо під час навчання в дитсадку, школі, коледжі, училищі, інституті, університеті виникла ситуація, коли не дотримано вимог законодавства чи обмежено права здобувачів/здобувачок на доступну та якісну освіту, то можна звернутися на «гарячу лінію» Державної служби якості освіти.

Всі номери «гарячої лінії» можна дізнатися в інфографіці нижче. 

Окрім того, свою скаргу можна надіслати на офіційну електронну адресу [email protected] (потрібно оформити документ відповідно до вимог статті 5 Закону України «Про звернення громадян»).

Державна служба якості освіти повинна оперативно реагувати на випадки порушення законодавства у сфері освіти. За даними Держслужби, минулого року ДСЯО розглянула 1360 звернень громадян, з них 871 надійшли на телефонні «гарячі лінії».

Актуальні телефонні номери

За матеріалами ДСЯО 

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Сертифікація вчителів: що варто знати у 2024 році

У статті зібрали для вас головне про цьогорічну сертифікацію. Дізнаєтеся про зміни та нововведення у сертифікації вчителів. А також коли буде проходити кожен етап сертифікації.
74203

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді