Куди звертатися у випадках порушення законодавства в закладах освіти: «гаряча лінія»
Підтримка особистісного здоров'я: акценти
Якщо під час навчання в дитсадку, школі, коледжі, училищі, інституті, університеті виникла ситуація, коли не дотримано вимог законодавства чи обмежено права здобувачів/здобувачок на доступну та якісну освіту, то можна звернутися на «гарячу лінію» Державної служби якості освіти.
Всі номери «гарячої лінії» можна дізнатися в інфографіці нижче.
Окрім того, свою скаргу можна надіслати на офіційну електронну адресу [email protected] (потрібно оформити документ відповідно до вимог статті 5 Закону України «Про звернення громадян»).
Державна служба якості освіти повинна оперативно реагувати на випадки порушення законодавства у сфері освіти. За даними Держслужби, минулого року ДСЯО розглянула 1360 звернень громадян, з них 871 надійшли на телефонні «гарячі лінії».
За матеріалами ДСЯО
Написати наказ — справа, яку керівник нікому не делегує. Легко скласти накази, коли знаєш, як це робити. Дізнаєтеся про структуру, зміст, контроль, внесення змін, реєстрацію наказіву статті
Штатний розпис — це внутрішній (локальний) документ закладу освіти, що відображає розподіл праці між працівниками, кількість працівників, місячний і річний фонди зарплати
Цифрове видавництво Експертус пропонує керівникам закладів освіти пройти дистанційний курс і отримати 24 години у кваліфікаційну «скарбничку»
Циклограма засідань педагогічної ради: коли яке проводити і що обговорювати
У статті зібрали для вас головне про цьогорічну сертифікацію. Дізнаєтеся про зміни та нововведення у сертифікації вчителів. А також коли буде проходити кожен етап сертифікації.