Куди звертатися у випадках порушення законодавства в закладах освіти: «гаряча лінія»

Підтримка особистісного здоров'я: акценти
Якщо під час навчання в дитсадку, школі, коледжі, училищі, інституті, університеті виникла ситуація, коли не дотримано вимог законодавства чи обмежено права здобувачів/здобувачок на доступну та якісну освіту, то можна звернутися на «гарячу лінію» Державної служби якості освіти.
Всі номери «гарячої лінії» можна дізнатися в інфографіці нижче.
Окрім того, свою скаргу можна надіслати на офіційну електронну адресу [email protected] (потрібно оформити документ відповідно до вимог статті 5 Закону України «Про звернення громадян»).
Державна служба якості освіти повинна оперативно реагувати на випадки порушення законодавства у сфері освіти. За даними Держслужби, минулого року ДСЯО розглянула 1360 звернень громадян, з них 871 надійшли на телефонні «гарячі лінії».

За матеріалами ДСЯО
Практичні поради та рекомендації, які допоможуть успішно організувати інклюзивне навчання у вашому закладі, — у посібнику «Впроваджуємо інклюзію в закладі освіти» від Державної служби якості освіти. Основні тези та алгоритми впровадження інклюзії в школі читайте у статті
В Україні розпочалася реформа профільної освіти, яка відбувається у кілька етапів. Що вона передбачає і до яких змін маємо бути готові — далі у статті
У статті зібрали для вас головне про цьогорічну сертифікацію вчителів. Дізнаєтеся про зміни та нововведення у сертифікації вчителів, а також коли проходить кожен етап сертифікації
Протокол засідання команди психолого-педагогічного супроводу — це юридична основа для ухвалення всіх рішень щодо інклюзивного навчання учня. Дізнайтеся, як перетворити адміністративний обов'язок на дієвий інструмент ефективної роботи в інклюзії. Усі деталі та зразки протоколів — у статті.
Розглянемо, які функції виконує асистент вчителя, як він співпрацює з учителем та яка різниця між асистентом вчителя та асистентом дитини