У майбутньому зросте потреба на педагогів

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Фахівці Світового економічного форуму прогнозують у наступні 5 років збільшення потреби в деяких педагогах

Потреба на педагогів

Чи правильно оформлюєте додатки до наказів

З 2023 до 2027 років у світі зросте потреба в педагогах у сфері професійно-технічної й спеціальної освіти, а також викладачах закладів вищої освіти.

Таку інформацію зазначено у звіті про глобальні ризики в частині «Майбутнє робочих місць у 2023-2027 роках». Документ звіту оприлюднили під час Світового економічного форуму в Давосі (Швейцарія).

На думку експертів Економічного форуму, протягом 5 наступних років потреба зросте в 10 професіях. Серед них є освітяни: педагоги у сфері професійно-технічної освіти й спеціальної освіти, а також викладачі закладів вищої освіти.

Перелік професій, у яких найбільше зросте потреба:

  • оператори сільськогосподарської техніки;
  • водії вантажівок і автобусів;
  • викладачі професійно-технічної освіти;
  • механіки та слюсарі;
  • бізнес-експерти;
  • будівельники та суміжні професії;
  • викладачі закладів вищої освіти;
  • інженери з електротехнологій;
  • робітники з обробки листового й конструкційного металу, формувальники та зварювальники;
  • вчителі спеціальної освіти.

Однак, за словами фахівців, потреби не будуть рівномірно розподілені між економіками держав або всередині них. Ймовірно, коли потреба в працівниках конкретної галузі виникне в регіоні, де таких фахівців недостатньо, тоді вакантні місця займатиме більш мобільне населення, яке зможе швидко перекваліфікуватися.

Відповідно до матеріалів звіту Світового економічного форуму, більшість опитаних країн назвали серед основних ризиків на майбутні роки дефіцит кваліфікованих кадрів (держави з доходом вище середнього) або високий рівень безробіття (держави з доходом нижче середнього).

Як зауважили експерти, створення робочих місць протягом наступного десятиліття залежатиме від інвестицій країн у кліматичні й технологічні перетворення.

За інформацією НУШ

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110331

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11588

Інструктажі з питань охорони праці для працівників закладу освіти

Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
17681

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді