МОН внесло зміни до переліку шкіл, які мають право на фінансування харчування учнів 1-4 класів коштом ООН

Підтримка особистісного здоров'я: акценти
У Міністерство освіти і науки України оновили перелік шкіл, які мають право отримати фінансову підтримку для організації гарячого харчування учнів 1-4 класів за рахунок коштів ООН у 2023-2024 навчальному році.
Наказ із таким змістом опублікували на сайті МОН.
Детальніше ознайомитися з текстом і переліком шкіл можна в прикріпленому документі.
Зазначимо, що попередній перелік відповідних закладів загальної середньої освіти МОН оприлюднило 3 жовтня 2023 року (Наказ №1187).
Відповідно до оновленої версії наказу, право на фінансування харчування учнів 1-4 класів коштом ООН мають 305 шкіл із 9 областей України:
- Вінницької;
- Дніпропетровської;
- Сумської;
- Закарпатської;
- Київської;
- Львівської;
- Миколаївської;
- Тернопільської;
- Хмельницької.
За інформацією МОН
Розглянемо, які функції виконує асистент вчителя, як він співпрацює з учителем та яка різниця між асистентом вчителя та асистентом дитини
Хочете бути впевненими у кожному своєму управлінському рішенні? Наша стаття розкриває ключові аспекти складання та оформлення наказів з основної діяльності. Дізнайтеся про нормативні вимоги, структуру та інші нюанси, щоб ваші накази завжди були чинними, а управління — бездоганним і відповідальним
Існує чимало обставин, у зв’язку з якими необхідно вносити зміни до розпорядчих документів: законодавчі новації, кадрові ротації, оптимізація освітнього процесу тощо. Як призупинити дію виданого наказу або змінити його окремі пункти? Пропонуємо ознайомитися з особливостями внесення змін до наказів та їх документального оформлення
Формувати соціалізовану особистість з демократичними поглядами і вмінням працювати в команді – одна з важливих вимог сучасної освіти, яка найкраще реалізується через педагогіку партнерства, однією із форм якої є учнівське самоврядування.
У навчальному плані освітньої програми заклад освіти відображає перелік навчальних предметів та інтегрованих курсів для реалізації кожної освітньої галузі, а також орієнтовний перелік міжгалузевих інтегрованих курсів