Оновлено перелік шкіл, які отримають фінансування від ООН для харчування учнів

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

МОН внесло зміни до переліку шкіл, які мають право на фінансування харчування учнів 1-4 класів коштом ООН

Фінансування шкільного харчування

Підтримка особистісного здоров'я: акценти

У Міністерство освіти і науки України оновили перелік шкіл, які мають право отримати фінансову підтримку для організації гарячого харчування учнів 1-4 класів за рахунок коштів ООН у 2023-2024 навчальному році.

Наказ із таким змістом опублікували на сайті МОН. 

Детальніше ознайомитися з текстом і переліком шкіл можна в прикріпленому документі. 

Зазначимо, що попередній перелік відповідних закладів загальної середньої освіти МОН оприлюднило 3 жовтня 2023 року (Наказ №1187).

Відповідно до оновленої версії наказу, право на фінансування харчування учнів 1-4 класів коштом ООН мають 305 шкіл із 9 областей України:

  • Вінницької;
  • Дніпропетровської;
  • Сумської;
  • Закарпатської;
  • Київської;
  • Львівської;
  • Миколаївської;
  • Тернопільської;
  • Хмельницької.

За інформацією МОН

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Персоналізація за 5 хвилин: як штучний інтелект допомагає створювати унікальні завдання та тести для учнів

Інтернет-ресурси, зокрема нейромережі, стрімко набирають популярності. Ознайомтеся з основними відомостями про нейромережі та штучний інтелект в освітньому процесі. Скористайтеся досвідом, як створювати за їх допомогою навчальний контент і розвивати в учнів критичне мислення
1685

Вступна кампанія 2026: основні орієнтири

Якою буде вступна кампанія 2026 в Україні, яких змін та нововведень очікувати? Проаналізуємо чинні документи, офіційні заяви та пропозиції, які обговорюються
299

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
54217

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
767

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
111066

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді