У Порядку визначено основні засади проведення національного мультипредметного тесту

Як завершити 2021/2022 навчальний рік
МОН затвердило Порядок проведення в 2022 році національного мультипредметного тесту.
Наказ підписав міністр освіти і науки Сергій Шкарлет.
Порядок визначає основні засади проведення національного мультипредметного тесту для оцінювання результатів навчання абітурієнтів, які претендуватимуть на бюджетну форму навчання або вступатимуть на висококон’юнктурні спеціальності.
НМТ буде проведений замість звичного ЗНО з різних предметів у зв’язку зі здійсненням прийому на навчання для здобуття ступенів молодшого бакалавра та бакалавра в особливому порядку.
Тестування планують провести у спеціально створених тимчасових екзаменаційних центрах. Учасники тестування будуть розподілені між сесіями та змінами.
Не пізніше ніж за тиждень до початку проведення основних сесій учасники тестування будуть поінформовані про місце та час проходження НМТ шляхом розміщення запрошень на інформаційних сторінках учасників.
Санітарний регламент для закладів загальної середньої освіти діє з 2021 року і замінив відповідний ДСанПіН. Порівняємо ці два документи, а також розглянемо внесені в Санітарний регламент зміни щодо організації освітнього процесу в умовах воєнного стану, аби ви врахували їх у роботі
Інклюзія — це не просто модний тренд в освіті, а наша спільна відповідальність. Це філософія, що відкриває двері до навчання та розвитку для кожного. У цій статті ми розібралися, що таке інклюзивна освіта, як вона працює та чому це важливо
Нові умови і обставини диктують новий підхід до розвитку економіки, яка, у свою чергу, мотивує до пошуку інших форм і методів управління у галузях, на яких вона базується. Зокрема, це стосується і освіти. З цією метою в Україні розпочалася реформа профільної освіти, яка відбувається у кілька етапів. Що вона передбачає і до яких змін ми маємо бути готові – далі у статті
Навчальний рік 2025/2026 стартує 1 вересня. Як визначають структуру навчального року та що варто врахувати в умовах війни?
Які допоміжні засоби для навчання дітей з особливими освітніми потребами мають бути в закладі освіти, за які кошти їх закупляти та як використовувати — читайте у статті