МОН пропонує для громадського обговорення проєкт Порядку надання логопедичних послуг в системі освіти

📝 Нова Інструкція з діловодства в ЗДО
У Міністерстві освіти і науки пропонують для громадського обговорення проєкт Порядку надання логопедичних послуг в системі освіти.
Проєкт Порядку створено згідно з розпорядженням Кабінету Міністрів України від 25.04.2023 № 371-р «Про затвердження плану заходів на 2023—2024 роки з реалізації Національної стратегії із створення безбар’єрного простору в Україні на період до 2030 року».
Пропозиції, коментарі та зауваження до відповідного проєкту Порядка можна надсилати у довільній формі до 15 січня 2024 року на електронну адресу: [email protected]
Контактна особа для надання консультацій: начальник відділу освіти дітей з особливими потребами Неля Корецька.
Результати обговорення будуть розміщені на офіційному веб-сайті Міністерства освіти і науки України в період з 25 січня по 01 лютого 2024 року.
За інформацією МОН
З’ясуємо норми щодо надання відпусток в умовах воєнного стану. Розглянемо види відпусток вчителів та інших працівників закладів загальної середньої освіти, а також питання поділу та перенесення відпустки, оплати відпускних. Надаємо зразок наказу про відпустку
Із року в рік у школах видають низку аналогічних наказів з основної діяльності та адміністративно-господарських питань. У цій публікації впорядковано річну циклограму наказів
Хочете бути впевненими у кожному своєму управлінському рішенні? Наша стаття розкриває ключові аспекти складання та оформлення наказів з основної діяльності. Дізнайтеся про нормативні вимоги, структуру та інші нюанси, щоб ваші накази завжди були чинними, а управління — бездоганним і відповідальним
Чи знаєте ви, що цькування в педагогічному колективі може походити не лише від учнів чи батьків, а й від колег та навіть адміністрації школи? Ця прихована війна руйнує атмосферу довіри та професійного зростання. Отож, чим відрізняється мобінг від булінгу, як запобігти і як захиститися від такого явища – розбираємося у статті
Бажаєте зануритися в систему контролю за освітнім процесом? Наша стаття розкриває, хто саме здійснює моніторинг якості освіти — від внутрішніх ініціатив закладу до зовнішніх державних структур. Дізнайтеся про різні види моніторингу — від локального до міжнародного — та зрозумійте, як його результати впливають на розвиток шкільної освіти