Для київських шкіл створять «Карту освітніх проблем»

У столиці планують запровадити «Карту освітніх потреб» для цифровізації закладів освіти

Система «Карта освітніх проблем» у школах Києва

Індивідуальний навчальний план: чи обов'язково складати

Департамент інформаційно-комунікаційних технологій впроваджує в Києві систему «Карта освітніх потреб» для цифровізації закладів освіти. Це дозволить моніторити потреби кожного закладу для планування та вдосконалення освітньої інфраструктури.

Таку інформацію зазначив керівник цифрової трансформації Києва Петро Оленич. 

Передбачається, що незабаром система освіти в Україні зазнає цифрових змін і стане відповідною світовим тенденціям цифрового розвитку для успішної реалізації кожною людиною свого потенціалу.

Нині все більше професій потребують набуття високого рівня цифрових компетентностей і володіння новітніми технологіями.

Як зазначають у проєкті Концепції цифрової трансформації освіти й науки, потрібно подолати низку проблем:

  • відсутність актуальної, достовірної інформації про здобувачів освіти, педагогічних та науково-педагогічних працівників, а також науковців для прийняття управлінських рішень та моніторингу ефективності політик;
  • забюрократизованість процесів внутрішнього документообігу закладів та установ освіти й науки;
  • застарілий зміст освіти з навчальних предметів інформативної галузі;
  • недостатня кількість комп'ютерного обладнання та відсутність широкосмугового доступу до Інтернету в закладах та установах системи освіти й науки. 

Саме тому в столиці Департамент планує впровадити інформаційно-комунікаційну систему «Карта освітніх потреб» для цифровізації закладів освіти.

Метою цієї системи є досягнення стратегічних наступних цілей проєкту:

  • «Послуги та процеси у сфері освіти і науки є прозорими, зручними та ефективними»;
  • «Дані у сфері освіти і науки є доступними та достовірними».

Рішення щодо впровадження системи підтримали депутати Київради. 

«Завдяки цьому рішенню кияни отримають прозору систему з актуальною інформацією про заклади освіти. Для міста це інструмент планування і вдосконалення освітньої інфраструктури», — зауважив Петро Оленич.

Окрім того, система «Карта освітніх потреб» охоплює автоматизовані цифрові процеси збору, обробки, зберігання, систематизації та оновлення інформації про матеріально-технічну базу освітніх закладів.

«Для забезпечення достовірності та надійності даних, система матиме високі стандарти захисту інформації», — акцентували в пресслужбі КМДА.

Зокрема, точну й оновлювану інформацію про заклади будуть надсилати відповідним департаментам та відділам, сприяючи ефективній взаємодії між освітніми закладами та органами міської влади.

Джерело: КМДА

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Щорічний звіт директора школи

Звітування можна провести в актовому залі, а можні і онлайн. Дізнайтеся, що врахувати для виступу онлайн, як його побудувати і що допоможе зробити його вдалим. Про що звітує директор і за якою структурою — у статті
46386

Цькування на роботі: чи можливо його зупинити?

На жаль, у сучасній школі все частіше звучить слово «булінг». На це явище жаліються учні та батьки з боку вчителів, вчителі з боку батьків та школярів. Але нерідко явище цькування окремих працівників спостерігається і у самому педагогічному колективі – між колегами та з боку адміністрації. Отож, чим відрізняється мобінг від булінгу, як запобігти і як захиститися від такого явища – розбираємося у статті.
5017

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді