Для київських шкіл створять «Карту освітніх проблем»

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

У столиці планують запровадити «Карту освітніх потреб» для цифровізації закладів освіти

Система «Карта освітніх проблем» у школах Києва

Заяви: як оформлювати та реєструвати

Департамент інформаційно-комунікаційних технологій впроваджує в Києві систему «Карта освітніх потреб» для цифровізації закладів освіти. Це дозволить моніторити потреби кожного закладу для планування та вдосконалення освітньої інфраструктури.

Таку інформацію зазначив керівник цифрової трансформації Києва Петро Оленич. 

Передбачається, що незабаром система освіти в Україні зазнає цифрових змін і стане відповідною світовим тенденціям цифрового розвитку для успішної реалізації кожною людиною свого потенціалу.

Нині все більше професій потребують набуття високого рівня цифрових компетентностей і володіння новітніми технологіями.

Як зазначають у проєкті Концепції цифрової трансформації освіти й науки, потрібно подолати низку проблем:

  • відсутність актуальної, достовірної інформації про здобувачів освіти, педагогічних та науково-педагогічних працівників, а також науковців для прийняття управлінських рішень та моніторингу ефективності політик;
  • забюрократизованість процесів внутрішнього документообігу закладів та установ освіти й науки;
  • застарілий зміст освіти з навчальних предметів інформативної галузі;
  • недостатня кількість комп'ютерного обладнання та відсутність широкосмугового доступу до Інтернету в закладах та установах системи освіти й науки. 

Саме тому в столиці Департамент планує впровадити інформаційно-комунікаційну систему «Карта освітніх потреб» для цифровізації закладів освіти.

Метою цієї системи є досягнення стратегічних наступних цілей проєкту:

  • «Послуги та процеси у сфері освіти і науки є прозорими, зручними та ефективними»;
  • «Дані у сфері освіти і науки є доступними та достовірними».

Рішення щодо впровадження системи підтримали депутати Київради. 

«Завдяки цьому рішенню кияни отримають прозору систему з актуальною інформацією про заклади освіти. Для міста це інструмент планування і вдосконалення освітньої інфраструктури», — зауважив Петро Оленич.

Окрім того, система «Карта освітніх потреб» охоплює автоматизовані цифрові процеси збору, обробки, зберігання, систематизації та оновлення інформації про матеріально-технічну базу освітніх закладів.

«Для забезпечення достовірності та надійності даних, система матиме високі стандарти захисту інформації», — акцентували в пресслужбі КМДА.

Зокрема, точну й оновлювану інформацію про заклади будуть надсилати відповідним департаментам та відділам, сприяючи ефективній взаємодії між освітніми закладами та органами міської влади.

Джерело: КМДА

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110330

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11588

Інструктажі з питань охорони праці для працівників закладу освіти

Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
17681

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді