Для київських шкіл створять «Карту освітніх проблем»

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

У столиці планують запровадити «Карту освітніх потреб» для цифровізації закладів освіти

Система «Карта освітніх проблем» у школах Києва

Заяви: як оформлювати та реєструвати

Департамент інформаційно-комунікаційних технологій впроваджує в Києві систему «Карта освітніх потреб» для цифровізації закладів освіти. Це дозволить моніторити потреби кожного закладу для планування та вдосконалення освітньої інфраструктури.

Таку інформацію зазначив керівник цифрової трансформації Києва Петро Оленич. 

Передбачається, що незабаром система освіти в Україні зазнає цифрових змін і стане відповідною світовим тенденціям цифрового розвитку для успішної реалізації кожною людиною свого потенціалу.

Нині все більше професій потребують набуття високого рівня цифрових компетентностей і володіння новітніми технологіями.

Як зазначають у проєкті Концепції цифрової трансформації освіти й науки, потрібно подолати низку проблем:

  • відсутність актуальної, достовірної інформації про здобувачів освіти, педагогічних та науково-педагогічних працівників, а також науковців для прийняття управлінських рішень та моніторингу ефективності політик;
  • забюрократизованість процесів внутрішнього документообігу закладів та установ освіти й науки;
  • застарілий зміст освіти з навчальних предметів інформативної галузі;
  • недостатня кількість комп'ютерного обладнання та відсутність широкосмугового доступу до Інтернету в закладах та установах системи освіти й науки. 

Саме тому в столиці Департамент планує впровадити інформаційно-комунікаційну систему «Карта освітніх потреб» для цифровізації закладів освіти.

Метою цієї системи є досягнення стратегічних наступних цілей проєкту:

  • «Послуги та процеси у сфері освіти і науки є прозорими, зручними та ефективними»;
  • «Дані у сфері освіти і науки є доступними та достовірними».

Рішення щодо впровадження системи підтримали депутати Київради. 

«Завдяки цьому рішенню кияни отримають прозору систему з актуальною інформацією про заклади освіти. Для міста це інструмент планування і вдосконалення освітньої інфраструктури», — зауважив Петро Оленич.

Окрім того, система «Карта освітніх потреб» охоплює автоматизовані цифрові процеси збору, обробки, зберігання, систематизації та оновлення інформації про матеріально-технічну базу освітніх закладів.

«Для забезпечення достовірності та надійності даних, система матиме високі стандарти захисту інформації», — акцентували в пресслужбі КМДА.

Зокрема, точну й оновлювану інформацію про заклади будуть надсилати відповідним департаментам та відділам, сприяючи ефективній взаємодії між освітніми закладами та органами міської влади.

Джерело: КМДА

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Відпустки вчителів – 2025: тривалість, порядок надання та оплати

З’ясуємо норми щодо надання відпусток в умовах воєнного стану. Розглянемо види відпусток вчителів та інших працівників закладів загальної середньої освіти, а також питання поділу та перенесення відпустки, оплати відпускних. Надаємо зразок наказу про відпустку
168914

Від А до Я: ваш повний гід по наказах з основної діяльності

Хочете бути впевненими у кожному своєму управлінському рішенні? Наша стаття розкриває ключові аспекти складання та оформлення наказів з основної діяльності. Дізнайтеся про нормативні вимоги, структуру та інші нюанси, щоб ваші накази завжди були чинними, а управління — бездоганним і відповідальним
71922

Цькування на роботі: чи можливо його зупинити?

Чи знаєте ви, що цькування в педагогічному колективі може походити не лише від учнів чи батьків, а й від колег та навіть адміністрації школи? Ця прихована війна руйнує атмосферу довіри та професійного зростання. Отож, чим відрізняється мобінг від булінгу, як запобігти і як захиститися від такого явища – розбираємося у статті
8131

Моніторинг якості освіти в школі: хто, як і навіщо контролює освітній процес

Бажаєте зануритися в систему контролю за освітнім процесом? Наша стаття розкриває, хто саме здійснює моніторинг якості освіти — від внутрішніх ініціатив закладу до зовнішніх державних структур. Дізнайтеся про різні види моніторингу — від локального до міжнародного — та зрозумійте, як його результати впливають на розвиток шкільної освіти
35106

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді