Прокуратура розпочала досудове розслідування за фактом залишення дітей без допомоги
Контроль за системою НАССР: чотири кроки
Міністр освіти і науки Оксен Лісовий наголосив, що випадки недопуску дітей до укриттів закладів освіти є неприпустимими.
Щодо цього він зазначив на своїй Facebook-сторонці, реагуючи на випадок недопуску дітей до укриття в одному із київських закладів освіти через те, що вони були із собакою.
Як зауважив керівник МОН, прокуратура вже розпочала досудове розслідування за фактом завідомого залишення дітей без допомоги, які перебували в небезпечному для життя стані.
«На жаль, випадки, коли люди не можуть потрапити до сховища з різних причин, не поодинокі. Але це все питання безпеки, збереження людських життів. Ми не можемо нехтувати цим. Будь ласка, якщо ви не знаєте, як діяти в якійсь ситуації, у вас немає чіткої інструкції і ви розмірковуєте над тим, пускати чи не пускати людину до сховища, — керуйтеся людяністю та загальнолюдськими цінностями», — акцентував міністр освіти Оксен Лісовий.
Зокрема, очільник МОН закликав громадян не нехтувати повітряними тривогами.
Джерело Facebook-сторінка Оксена Лісового
На жаль, у сучасній школі все частіше звучить слово «булінг». На це явище жаліються учні та батьки з боку вчителів, вчителі з боку батьків та школярів. Але нерідко явище цькування окремих працівників спостерігається і у самому педагогічному колективі – між колегами та з боку адміністрації. Отож, чим відрізняється мобінг від булінгу, як запобігти і як захиститися від такого явища – розбираємося у статті.
Питання оздоровлення учнів у пришкільних таборах поки залишається відкритим. Деякі заклади освіти продовжати працювати, а у деяких розпочнуться літні канікули.
Частина уроків проходить онлайн. Що при цьому врахувати та яку роль в освітньому процесі відіграє вчитель - у статті
Поки очікуємо на офіційний лист МОН щодо завершення навчального року, давайте пригадаємо, як це було минулоріч, щоб врахувати всі особливості
Через необхідність дистанційного навчання актуальним і перспективним напрямом розвитку вітчизняної системи освіти стала її цифровізація. Що вона передбачає, з якими проблемами зіткнулись розробники Національної платформи цифрової освіти, що чекає педагогів і здобувачів освіти в перспективі – у нашій статті