Оксен Лісовий прокоментував випадок недопуску дітей до укриття

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Прокуратура розпочала досудове розслідування за фактом залишення дітей без допомоги

Діти в укритті

Контроль за системою НАССР: чотири кроки

Міністр освіти і науки Оксен Лісовий наголосив, що випадки недопуску дітей до укриттів закладів освіти є неприпустимими.

Щодо цього він зазначив на своїй Facebook-сторонці, реагуючи на випадок недопуску дітей до укриття в одному із київських закладів освіти через те, що вони були із собакою.

Як зауважив керівник МОН, прокуратура вже розпочала досудове розслідування за фактом завідомого залишення дітей без допомоги, які перебували в небезпечному для життя стані.

«На жаль, випадки, коли люди не можуть потрапити до сховища з різних причин, не поодинокі. Але це все питання безпеки, збереження людських життів. Ми не можемо нехтувати цим. Будь ласка, якщо ви не знаєте, як діяти в якійсь ситуації, у вас немає чіткої інструкції і ви розмірковуєте над тим, пускати чи не пускати людину до сховища, — керуйтеся людяністю та загальнолюдськими цінностями», — акцентував міністр освіти Оксен Лісовий.

Зокрема, очільник МОН закликав громадян не нехтувати повітряними тривогами.

Джерело Facebook-сторінка Оксена Лісового

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Вступна кампанія 2026: основні орієнтири

Якою буде вступна кампанія 2026 в Україні, яких змін та нововведень очікувати? Проаналізуємо чинні документи, офіційні заяви та пропозиції, які обговорюються
275

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
54197

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
750

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
111039

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді