Як працювати з трудовими книжками під час воєнного стану
Наразі тривають експертні обговорення впровадження профільної середньої освіти в закладах фахової передвищої освіти.
Минулого тижня відбувся захід, який організувало Міністерство освіти і науки за підтримки Швейцарсько-українського проєкту DECIDE у межах розроблення Стратегії реформи старшої профільної школи та «дорожньої карти» її впровадження.
«Продовжується робота над стратегуванням реформи середньої профільної освіти, яка запрацює через декілька років. У межах цих обговорень лунало багато питань щодо фахової передвищої освіти: які заклади з-поміж академічних ліцеїв можуть мати імплементацію у фахових коледжах, які мають залишитися виключно шкільними, де знайти цей перетин. Я сподіваюся, що такі зустрічі наблизять нас до певного консенсусу, до нашої спільної мети — цікавого та якісного навчання для наших учнів та студентів, адже низку рішень необхідно буде ухвалювати уже протягом 2024 року», — зауважив заступник очільника МОН Дмитро Завгородній.
За словами генерального директора директорату фахової передвищої, вищої освіти Олега Шарова, побудова мережі старшої профільної школи — це фактично одна зі складових децентралізації в Україні. Саме тому всі повинні взяти участь і зробити абсолютно ефективною та прийнятною нову систему. Це той випадок, коли неможливо середню профільну освіту впровадити в одному сегменті, не впровадивши за зрозумілими та узгодженими правилами у двох інших.
Окрім того, під час експертної сесії було обговорено особливості впровадження проєкту Державного стандарту профільної середньої освіти в закладах фахової передвищої освіти. А також можливості ЗФПО забезпечувати потреби громад в отриманні якісної профільної середньої освіти професійного й академічного спрямування.
У процесі стратегічної сесії експерти та представники закладів ФПО зосередилися у своїй роботі на таких питаннях:
- спряження стандартів ФПО та проєкту Державного стандарту профільної середньої освіти;
- організаційні аспекти можливостей реалізації Державного стандарту профільної середньої освіти в ЗФПО;
- особливості впровадження профільної середньої освіти професійного спрямування в ЗФПО;
- досвід співпраці ЗФПО з місцевими громадами;
- створення класів академічного спрямування в закладах ФПО — можливості та переваги для громад.
Джерело: МОН