МОН та ОЕСР підписали план дій для впровадження реформи профільної середньої освіти

МОН підписало план спільних дій з OECР щодо впровадження реформи профільної середньої освіти

Реформа профільної середньої освіти

Індивідуальний навчальний план: чи обов'язково складати

12 грудня міністр освіти і науки України Оксен Лісовий зустрівся з директором із питань освіти та навичок Організації економічного співробітництва та розвитку (ОЕСР) Андреасом Шляйхером.

Під час зустрічі сторони підписали план спільних дій щодо розробки концепції профільної середньої освіти, яка є частиною НУШ, та експертного супроводу пілотування цієї реформи. Відповідний документ закріплює співпрацю з ОЕСР, яка почалася раніше.  Організація вже долучалася до дизайну й експертного супроводу реформи профільної середньої освіти та нині допомагає з пошуком фінансування для проведення пілотування концепції старшої профільної освіти.

Як передбачено у плані спільних дій:

  • ОЕСР експертно братиме участь у розробленні концепції профільної середньої освіти й буде супроводжувати її пілотування;
  • організація підтримуватиме Україну в запроваджені й використанні міжнародних стандартів, особистісно орієнтованого підходу, компетентнісного навчання, застосування сучасних методів і технологій навчання, зокрема у профільній середній освіті;
  • буде розширено співпрацю на всю систему профільної середньої освіти. Раніше співпраця охоплювала лише моделювання та пілотування академічних ліцеїв, проте тепер вона розшириться й на заклади освіти професійного спрямування;
  • організація буде допомагати залучати міжнародних експертів, організації та заклади освіти для підтримки в упровадженні реформи.

Окрім того, на зустрічі було обговорено підсумки міжнародного дослідження якості освіти PISA-2022 та шляхи розвитку української освіти. Так, Андреас Шляйхер акцентував на позитивних результатах України. Він зауважив, що попри очікуване зниження показників успішності через пандемію та повномасштабну війну, українські учні залишаються вмотивованими до навчання, а вчителі проявляють високий рівень залученості та зацікавленості в надолуженні освітніх втрат.

Попри виклики, які виникли в українській системі освіти за останні роки, результати не засвідчують різкого спаду, який є в низці європейських країн. За словами пана Шляйхера, Україна демонструє непогану динаміку та стабільні результати.

За матеріалами МОН

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Сертифікація вчителів: що варто знати у 2024 році

У статті зібрали для вас головне про цьогорічну сертифікацію. Дізнаєтеся про зміни та нововведення у сертифікації вчителів. А також коли буде проходити кожен етап сертифікації.
74203

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді