Освітян запрошують до участі в розробленні уроків, вправ і методичних матеріалів, присвячених медіаосвіті в умовах воєнних дій

Серед основних тем інструменти медіаграмотності, верифікації контенту та інформаційної безпеки у воєнний час (критичне мислення, фактчекінг, аналіз джерел тощо) задля розпізнавання маніпуляцій та пропаганди.
Крім того, цікавими будуть розробки практичних занять з декодування фейків та маніпулятивної інформації.
Розробки можуть бути створені у формі конспекту лекції, квізу, вікторини тощо.
Кращі 10 робіт відзначать гонорарами.
Форма для подачі роботи.
⇒ ⇒ Як упроваджувати медіаосвіту в школі
Зарахування до закладів загальної середньої освіти у країнах, що приймають дітей з України, відбувається за заявами батьків. Підкажіть батькам подати її. Це один зі способів продовжити здобуття освіти.
Скачайте посадові інструкції педагогічних працівників школи
Вам у поміч матеріали, щоб укласти посадову інструкцію вихователя групи подовженого дня. Скачайте її зразок у форматі Word та доповніть з огляду на специфіку діяльності школи
Групи продовженого дня допомагають дітям успішно навчатися та розвиватися, а також полегшують життя їхнім батькам. Оглянемо алгоритм утворення та функціонування ГПД у закладах загальної середньої освіти. Також уточнимо особливості діяльності інклюзивних ГПД
Які документи щодо діяльності групи подовженого дня мають бути обов'язково - розглядаємо у статті
Документи з моменту створення чи надходження і до передавання на зберігання в архів закладу освіти зберігають за місцем формування справ у службі діловодства чи інших структурних підрозділах відповідно до номенклатури справ