
Серед основних тем інструменти медіаграмотності, верифікації контенту та інформаційної безпеки у воєнний час (критичне мислення, фактчекінг, аналіз джерел тощо) задля розпізнавання маніпуляцій та пропаганди.
Крім того, цікавими будуть розробки практичних занять з декодування фейків та маніпулятивної інформації.
Розробки можуть бути створені у формі конспекту лекції, квізу, вікторини тощо.
Кращі 10 робіт відзначать гонорарами.
Форма для подачі роботи.
⇒ ⇒ Як упроваджувати медіаосвіту в школі

Зарахування до закладів загальної середньої освіти у країнах, що приймають дітей з України, відбувається за заявами батьків. Підкажіть батькам подати її. Це один зі способів продовжити здобуття освіти.
