Методичний порадник для освітян щодо використання принципів ОДГ/ОПЛ

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

У мережі опублікували методичний порадник для освітян щодо використання принципів ОДГ/ОПЛ

Методичний порадник для освітян

Як впоратися з емоційними складнощами: поради

Фахівці проєкту DECIDE спільно з ініціативою МОН «Стаємо сильнішими разом!» розробили «Стаємо сильнішими разом: методичний порадник з використання ресурсів ОДГ/ОПЛ у роботі з дитячими спільнотами задля сприяння інтеграції дітей, які опинилися в умовах війни».

Посібник створено для педагогічних працівників закладів дошкільної, загальної середньої та позашкільної освіти.

У пораднику йдеться про соціальні, психологічні й педагогічні аспекти інтеграції дітей, які опинилися в умовах війни. 

Зокрема, документ містить інформацію про: 

  • розвиток дружньої атмосфери в дитячій спільноті, 
  • дослідження прав людини та прав дитини,
  • прийняття різноманітності, 
  • спільне погодження правил та конструктивне розв'язання конфліктів.

Окрім того, у пораднику також є добірка навчальних активностей, які покликані розвивати в дітей когнітивні, поведінкові, соціальні й емоційні навички, необхідні для соціальної адаптації, інтеграції, інклюзивності й самореалізації особистостей та спільнот. 

Запропоновані активності можна використовувати не лише для сприяння інтеграції дітей, а й для розвитку демократичної взаємодії, емпатійного спілкування та шанобливого ставлення до прав людини та прав дитини в дитячих спільнотах.

За матеріалами МОН

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
184

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110575

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11634

Інструктажі з питань охорони праці для працівників закладу освіти

Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
17753

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді