У МОН назвали коли розпочнеться реформа старшої профільної школи

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Заступник Оксена Лісового розповів, якою буде старша профільна школа

Реформа старшої профільної освіти

Заяви: як оформлювати та реєструвати

У 2027 році в Україні стартує реформа старшої профільної школи. Однак вже з 2025 року запустять пілотний проєкт, який буде реалізований впродовж 2 років. 

Таку інформацію зазначив заступник очільника Міністерства освіти і науки Андрій Сташків під час семінару.

За його словами, це одночасно є викликом для української системи освіти та можливістю підготувати потрібні матеріали і погодити необхідні зміни. У 2027 році у 10-ті класи прийдуть чинні 6-класники. Вони закінчать 12 клас у 2030 році.

Таким чином, учні в 10 класі зможуть спробувати щось нове й обрати профільний шлях. 

Як зауважив заступник міністра освіти, школи України матимуть автономію: академічну, фінансову тощо.

«Старша профільна школа — це повністю автономні заклади освіти, керівники яких можуть ухвалювати рішення й щодо зарплат учителів, і щодо фінансових операцій, і підвищення кваліфікації педагогів, роботи та функціонування школи», — акцентував Андрій Сташків.

Окрім того, він наголосив, що професійний розвиток і підготовка педагогів є важливими аспектами реформи. Також не менш важливою є комунікація школи з батьками.

Якою буде старша профільна школа

За інформацією НУШ

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Вступна кампанія 2026: основні орієнтири

Якою буде вступна кампанія 2026 в Україні, яких змін та нововведень очікувати? Проаналізуємо чинні документи, офіційні заяви та пропозиції, які обговорюються
202

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
54122

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
686

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110901

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді