Як підтримати підлітка у кризовій ситуації: 10 порад
Понад 40% українських учнів, відповідно до оприлюдненого дослідження PISA, не мають базового рівня математичної та читацької грамотності. У Міністерстві освіти і науки виділили причини відповідних результатів.
Як зауважив заступник очільника МОН з питань вищої освіти Михайло Винницький, що одними з основних причин освітніх втрат стали ковід та повномасштабна війна. Зокрема, у межах цього дослідження помітне погіршення щодо читання серед школярів.
Також посадовець акцентував на тому, що в Україні є проблема щодо того, що діти менше читають, ніж колись.
«Наші діти значно більше сидять в гаджетах, ютубах, соцмережах і менше читають. І я закликаю батьків, самих дітей та вчителів працювати з цим», — підкреслив заступник очільника МОН.
Експерт підготувала приклади наказів про щорічну відпустку — індивідуального та зведеного.
Зокрема, Михайло Винницький наголосив, що результати дослідження свідчать не про те, що діти не вміють читати, а про те, що вони не засвоюють прочитане.
«Воно не стає частиною світогляду. Йдеться не про те, що я вмію прочитати, а про те, що я вмію зробити з тим, що прочитав. Чи я можу це переказати, проаналізувати і щось порівняти з іншим текстом», — зауважив заступник міністра освіти.
Окрім того, він відзначив, що учні, які відвідують ліцеї, міські школи, переважно проблем з читанням, засвоєнням та математичними компетентностями не мають. Проте існує величезна різниця між топовими школами і, наприклад, сільською школою.
За інформацією Українського радіо