Результати інституційного аудиту 2020—2021 та рекомендації на 2022 рік

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

14 квітня о 14:00 відбудеться вебінар «Інституційні аудити ЗЗСО: результати 2020—2021 та рекомендації на 2022». Запрошуємо переглянути його, щоб дізнатися про усі тонкощі інституційного аудиту

Інституційні аудити ЗЗСО: результати 2020—2021 та рекомендації на 2022

У 2021 році 338 шкіл пройшли інституційний аудит. Після війни інші школи проходитимуть його також. Під час аудиту експерти перевіряють, чи дотримує заклад вимог законодавства у сфері освіти, та оцінюють якість освітньої діяльності за визначеними напрямами. Пропонуємо порадіти досягненням колег та повчитися на помилках заочно. Спікери розкажуть про результати проведення інституційних аудитів та про те, що врахувати під час їх проходження. Дізнаєтеся, які кроки зробити для якісних змін у діяльності школи та як не припуститися порушень законодавства. Зумієте презентувати школу на "відмінно", запобігти чи виправити слабкі місця до приходу експертів.

Інституційний аудит — це не вирок, а поштовх до руху вперед, до вдосконалення та підвищення якості освітньої діяльності.

Організатори вебінару: Державна служба якості освіти України, Інститут педагогіки НАПН України, Асоціація керівників шкіл України, редакція журналу «Практика управління закладом освіти».

Для кого вебінар: директори закладів загальної середньої освіти, представники органів управління освіти та методичних служб, представники територіальних органів Державної служби якості освіти.

Модератор Ніна Омельяненко, шеф-редактор журналу «Практика управління закладом освіти».

Лектори:

  • Іван Юрійчук, заступник Голови Державної служби якості освіти України
  • Олена Онаць, президент Асоціації керівників шкіл України, кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник, завідувач відділу економіки та управління Інституту педагогіки НАПН України
  • Юрій Вергун, директор департаменту інституційного аудиту Державної служби якості освіти України
  • Тетяна Засєкіна, заступник директора Інституту педагогіки НАПН України, доктор педагогічних наук
  • Катерина Спітковська, відповідальний секретар Асоціації керівників шкіл України, директор гімназії №107 «Введенська» м.Києва.

Програма вебінару:

  • Які позитивні й негативні тенденції щодо забезпечення якості освітньої діяльності шкіл в умовах реформи НУШ
  • Який інструментарій використовують та що вивчають
  • Які документи оформлюють
  • Що врахувати керівнику під час проходження інституційного аудиту
  • Що радять науковці в галузі оцінювання навчальних досягнень учнів
  • Який вплив інституційного аудиту на розвиток закладу освіти

⏰ Увімкніть нагадування на сторінці вебінару на YouTube, аби не пропустити захід!

ПОСИЛАННЯ НА ВЕБІНАР

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110321

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11586

Інструктажі з питань охорони праці для працівників закладу освіти

Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
17675

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді