8 квітня об 11:00 відбудеться вебінар «Психологічна допомога дитині у гострому та постравматичному стресовому стані». Запрошуємо переглянути його, щоб дізнатися про усі тонкощі психологічної допомоги дитині
Лектор вебінару Ольга Байєр, завідувач кафедри дошкільної освіти Запорізького ОІППО, канд. психол. наук, доцент.
Під час вебінару дізнаєтеся:
- Як відрізняється допомога при гострому стресі та ПТСР
- Які інструменти стануть в пригоді
- Яких правил та обмежень дотримуватися
- Чи кожен фахівець може надавати допомогу
⏰ Увімкніть нагадування на сторінці вебінару на YouTube, аби не пропустити захід!
ПОСИЛАННЯ НА ВЕБІНАР
Які техніки психологічної підтримки використовувати, щоб зберегти психічне здоров’я та підвищити адаптаційні можливості людини до складних умов та життя у стані тривоги, невизначеності та стресу
Що таке безпечне освітнє середовище, його ознаки та принципи? Як забезпечити психологічно безпечне середовище? Як створити й упровадити у вашому закладі освіти.
Під час воєнних дій психіка людини перебуває в постійному напруженні та стресі. Вони можуть спричинити різні реакції та мати індивідуальні фізичні прояви. І якщо людину, яка знаходиться поряд з вами, помітно «накрило» емоціями, буде корисним знати мінімальний набір прийомів першої психологічної допомоги.
Якщо у вашому закладі освіти є учні з особливими освітніми потребами, то для них потрібно розробити індивідуальну програму розвитку. Хто розробляє цей документ, на основі якої інформації та які частини він має містити?
Індивідуальна програма розвитку (ІПР) – обов’язковий документ для дитини з особливими освітніми потребами, яка є вихованцем дошкільного закладу чи учнем школи. З’ясуйте все про зразки цих документів та скачайте собі шаблони