Результати дослідження щодо впливу війни на психоемоційний стан освітян

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Емоційну стабільність відчувають менше 40% працівників освіти з прикордоння та прифронтових територій

Дослідження щодо впливу війни на психоемоційний стан

Як впоратися з емоційними складнощами: поради

Майже 90% вчителів з прикордонних та прифронтових громад потрібно більше часу на відновлення сил, ніж зазвичай, а 78% освітян відчувають спустошеність та постійну втому.

Таку інформацію зазначили в результатах дослідження, що провела освітня фундація GoGlobal за підтримки Finn Church Aid (FCA).

Відповідно до звіту дослідження, емоційну стабільність відчувають менше 40% працівників освіти з прикордоння та прифронтових територій.

82% таких освітян зазначають, що стали більш тривожними, а 58% вчителів прямо просять про підтримку.

Зокрема, респонденти мають запити на професійні та психологічні тренінги, групові заняття, індивідуальні консультації з психологом.

Як зауважила директорка освітньої фундації GoGlobal Тетяна Коврига, навчання онлайн збільшує навантаження на українських вчителів.

«Вчителі — це “перша лінія”. Ті, хто проводить з дітьми багато часу та мають на них великий вплив. Стан вчителя моментально передається всім його учням. Ми бачимо, що 87% педагогів сьогодні говорять про те, що їм потрібно більше часу на відновлення сил, ніж це було раніше. Прикордонні прифронтові громади навчаються в основному онлайн. Це збільшує навантаження на вчителів, тому вони більше ресурсу витрачають на підготовку до уроків. Більшість освітян стверджують, що потребують допомоги для того, щоб тримати себе в ресурсі, знайти мотивацію. Ми маємо на це реагувати», — наголосила вона щодо результатів дослідження.

Збір інформації та опитування вчителів проводила дослідницька компанія Gradus Research з 27 вересня по 14 жовтня 2023 року. Під час дослідження було опитано майже 4,5 тисячі педагогів. Вибірка дослідження: чоловіки та жінки віком від 24 років, які наразі працюють у школах на посаді вчителя, директора, заступника директора чи соціального педагога, працюють з учнями більше 2 років та проживають в одній з шести областей: Чернігівська, Херсонська, Сумська, Харківська, Запорізька та Миколаївська.

Джерело Освіта.юа

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
87

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110470

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11611

Інструктажі з питань охорони праці для працівників закладу освіти

Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
17720

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді