Як впоратися з емоційними складнощами: поради
Майже 90% вчителів з прикордонних та прифронтових громад потрібно більше часу на відновлення сил, ніж зазвичай, а 78% освітян відчувають спустошеність та постійну втому.
Таку інформацію зазначили в результатах дослідження, що провела освітня фундація GoGlobal за підтримки Finn Church Aid (FCA).
Відповідно до звіту дослідження, емоційну стабільність відчувають менше 40% працівників освіти з прикордоння та прифронтових територій.
82% таких освітян зазначають, що стали більш тривожними, а 58% вчителів прямо просять про підтримку.
Зокрема, респонденти мають запити на професійні та психологічні тренінги, групові заняття, індивідуальні консультації з психологом.
Як зауважила директорка освітньої фундації GoGlobal Тетяна Коврига, навчання онлайн збільшує навантаження на українських вчителів.
«Вчителі — це “перша лінія”. Ті, хто проводить з дітьми багато часу та мають на них великий вплив. Стан вчителя моментально передається всім його учням. Ми бачимо, що 87% педагогів сьогодні говорять про те, що їм потрібно більше часу на відновлення сил, ніж це було раніше. Прикордонні прифронтові громади навчаються в основному онлайн. Це збільшує навантаження на вчителів, тому вони більше ресурсу витрачають на підготовку до уроків. Більшість освітян стверджують, що потребують допомоги для того, щоб тримати себе в ресурсі, знайти мотивацію. Ми маємо на це реагувати», — наголосила вона щодо результатів дослідження.
Збір інформації та опитування вчителів проводила дослідницька компанія Gradus Research з 27 вересня по 14 жовтня 2023 року. Під час дослідження було опитано майже 4,5 тисячі педагогів. Вибірка дослідження: чоловіки та жінки віком від 24 років, які наразі працюють у школах на посаді вчителя, директора, заступника директора чи соціального педагога, працюють з учнями більше 2 років та проживають в одній з шести областей: Чернігівська, Херсонська, Сумська, Харківська, Запорізька та Миколаївська.
Джерело Освіта.юа