Результати дослідження щодо впливу війни на психоемоційний стан освітян

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Емоційну стабільність відчувають менше 40% працівників освіти з прикордоння та прифронтових територій

Дослідження щодо впливу війни на психоемоційний стан

Як впоратися з емоційними складнощами: поради

Майже 90% вчителів з прикордонних та прифронтових громад потрібно більше часу на відновлення сил, ніж зазвичай, а 78% освітян відчувають спустошеність та постійну втому.

Таку інформацію зазначили в результатах дослідження, що провела освітня фундація GoGlobal за підтримки Finn Church Aid (FCA).

Відповідно до звіту дослідження, емоційну стабільність відчувають менше 40% працівників освіти з прикордоння та прифронтових територій.

82% таких освітян зазначають, що стали більш тривожними, а 58% вчителів прямо просять про підтримку.

Зокрема, респонденти мають запити на професійні та психологічні тренінги, групові заняття, індивідуальні консультації з психологом.

Як зауважила директорка освітньої фундації GoGlobal Тетяна Коврига, навчання онлайн збільшує навантаження на українських вчителів.

«Вчителі — це “перша лінія”. Ті, хто проводить з дітьми багато часу та мають на них великий вплив. Стан вчителя моментально передається всім його учням. Ми бачимо, що 87% педагогів сьогодні говорять про те, що їм потрібно більше часу на відновлення сил, ніж це було раніше. Прикордонні прифронтові громади навчаються в основному онлайн. Це збільшує навантаження на вчителів, тому вони більше ресурсу витрачають на підготовку до уроків. Більшість освітян стверджують, що потребують допомоги для того, щоб тримати себе в ресурсі, знайти мотивацію. Ми маємо на це реагувати», — наголосила вона щодо результатів дослідження.

Збір інформації та опитування вчителів проводила дослідницька компанія Gradus Research з 27 вересня по 14 жовтня 2023 року. Під час дослідження було опитано майже 4,5 тисячі педагогів. Вибірка дослідження: чоловіки та жінки віком від 24 років, які наразі працюють у школах на посаді вчителя, директора, заступника директора чи соціального педагога, працюють з учнями більше 2 років та проживають в одній з шести областей: Чернігівська, Херсонська, Сумська, Харківська, Запорізька та Миколаївська.

Джерело Освіта.юа

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Кваліфікаційні категорії педпрацівників та ступені освіти: як співвіднести під час атестації

З’ясуємо, чи тотожні поняття «фаховий молодший бакалавр» та «молодший бакалавр». Розберемося, як співвідноситься кваліфікація в документі про освіту та рівень кваліфікації за Національною рамкою кваліфікацій і як це впливає на атестацію педагога. А також як атестувати педагогів із середньою спеціальною освітою, отриманою до 1991 року
4572

Атестація вчителів у 2026 році: що? де? коли?

Процедура атестації педагогічних працівників триває ледь не увесь навчальний рік. Нелегко всі процеси тримати в голові — що й коли підготувати, виконати… Тож зібрали тут основне
99635

Санітарний регламент для шкіл: на що директору звернути увагу

Санітарний регламент для закладів загальної середньої освіти діє з 2021 року і замінив відповідний ДСанПіН. Порівняємо ці два документи, а також розглянемо внесені в Санітарний регламент зміни щодо організації освітнього процесу в умовах воєнного стану, аби ви врахували їх у роботі
22603

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді