У МОН ознайомились із результатами дослідження щодо впливу війни на освітян

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Як війна впливає на психоемоційний стан освітян: презентація дослідження

Вплив війни на емоційний стан

Як впоратися з емоційними складнощами: поради

Нещодавно відбулася презентація дослідження «Реалії освітян у військових умовах. Який слід залишає війна на психоемоційному стані вчителів та дітей?», яку відвідала заступниця міністра освіти і науки України з питань дошкілля Євгенія Смірнова. 

Дослідження проводила освітня фундація «GoGlobal» за підтримки Finn Church Aid (FCA) у період з 27 вересня до 14 жовтня 2023 року. Загалом опитано 4 460 людей. Цільовою групою дослідження стали чоловіки і жінки віком від 24 років різних педагогічних посад із шести областей України. 

«Для забезпечення якісного психологічного супроводу в закладах освіти у межах Всеукраїнської програми ментального здоров’я «Ти як?», що реалізується за ініціативою Олени Зеленської, МОН презентувало пріоритетний проєкт у сфері психічного здоров’я «Психосоціальна підтримка та психологічна допомога на всіх рівнях освіти». Одним із компонентів проєкту є реформування психологічної служби у системі освіти України. Понад 40% свого активного часу діти й підлітки перебувають у закладах освіти, що мають найбільший потенціал у профілактиці та виявленні психологічних порушень. Важливо створювати спеціалізовані програми допомоги, збільшувати кількість психологів та фахівців, які працюватимуть із професійним вигоранням педагогів та надаватимуть підтримку дітям та дорослим. Також сьогодні важливим є створення безпечних умов навчання, бо життя і здоров’я українців є пріоритетом. Хочемо, щоб всі експерти, міжнародна спільнота, організації об’єднались і працювали спільно», — зауважила заступниця очільника МОН Євгенія Смірнова.

Відповідно до результатів, менше ніж 40% працівників освіти з прикордоння та прифронтових територій відчувають емоційну стабільність. А 82% з опитаних освітян відзначають, що стали більш тривожними. Окрім того, дослідження показало, що 87% освітян з прикордонних громад потребують більше часу на відновлення сил, а 78% відчувають спустошеність і постійну втому. 

Зокрема, 58% респондентів прямо просять про підтримку. У вчителів і шкільних адміністративних працівників є запити на професійні та психологічні тренінги, групові заняття, індивідуальні консультації з психологом.

За матеріалами МОН

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Порядок створення груп подовженого дня в початковій школі

Групи продовженого дня допомагають дітям успішно навчатися та розвиватися, а також полегшують життя їхнім батькам. Оглянемо алгоритм утворення та функціонування ГПД у закладах загальної середньої освіти. Також уточнимо особливості діяльності інклюзивних ГПД
171221

Визначаємо строки зберігання документів у закладі освіти

Документи з моменту створення чи надходження і до передавання на зберігання в архів закладу освіти зберігають за місцем формування справ у службі діловодства чи інших структурних підрозділах відповідно до номенклатури справ
244722

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді