Підтримка дітей з особливими освітніми потребами

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Учителі Спеціальної школи №5 імені Я. П. Батюка міста Київ і Криворізької спеціальної школи «Натхнення» Дніпропетровської обласної ради підготували матеріали для дітей з особливими освітніми потребами

Підтримка дітей з особливими освітніми потребами

Ігри, що допоможуть знизити агресію

«Наперекір труднощам, які спричинила росія, Україна вже місяць стримує та перемагає набагато більшого за себе ворога. Ми показали світові стійкість України, мужність воїнів і національне єднання у боротьбі проти ворога. Проте в умовах війни страждає мирне населення, інфраструктура, а найстрашніше – страждають діти. Наразі суттєвої підтримки та уваги потребують діти з особливими освітніми потребами. Дякую освітянам, експертам і психологам, які згуртувалися та підтримують дітей і їхніх батьків», – розповів Сергій Шкарлет.

Спеціальна школа №5 імені Я. П. Батюка публікує вправи та ігри для дітей із порушенням зору, гімнастику для очей і поради для батьків.

Тілесно-орієнтований підхід до подолання психотравм у дітей

Також Криворізька спеціальна школа «Натхнення» для дітей з особливими освітніми потребами, що зумовлені порушенням інтелектуального розвитку (зокрема, розладом спектру аутизму), підготувала серію відео, що стануть у пригоді в організації дистанційного навчання.

Крім того, працює Телеграм-канал «Підтримай дитину», де публікуються ігри, вправи та поради для підтримки дітей у складні часи, зокрема й завдання та вправи для дітей з особливими потребами.

Звернення редакцій Експертус Освіта:

Друзі, у цей тяжкий воєнний час ми хочемо бути для вас корисними, тому продовжуємо працювати!

Поки створюємо тільки електронні журнали. Передплатити їх можна за телефоном 0 800 21 38 38.

Наші менеджери на зв’язку та готові допомогти – звертайтеся!
Підтримаємо економіку країни!

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
172

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110550

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11628

Інструктажі з питань охорони праці для працівників закладу освіти

Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
17743

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді