На 28-й день війни в Україні 121 дитина загинула й ще 167 отримали поранення.
Як провести атестацію педагогів в умовах війни
Таку інформацію повідомили в Офісі Генерального прокурора у телеграм-каналі.
Найбільше постраждалих дітей у таких областях:
- Київська (61);
- Харківська (41);
- Донецька (40);
- Чернігівська (32);
- Миколаївська (24);
- столиця (16);
- Житомирська (15);
- Херсонська (15);
- Сумська (14).
Крім того, через бомбардування та обстріли пошкоджено 548 закладів освіти (понад 220 шкіл і 155 дитсадків). 72 з них зруйновано повністю.
Які мінімальні вимоги забезпечити під час екстреного облаштування місць тимчасового перебування осіб, які вимушені покинути місця постійного проживання у звʼязку з війною.
Звернення редакцій Експертус Освіта:
Друзі, у цей тяжкий воєнний час ми хочемо бути для вас корисними, тому продовжуємо працювати!
Поки створюємо тільки електронні журнали. Передплатити їх можна за телефоном 0 800 21 38 38.
Наші менеджери на зв’язку та готові допомогти – звертайтеся!
Підтримаємо економіку країни!
Графік відпусток — обов’язковий документ. За відсутність графіка чи не ознайомлення з ним працівників Держпраці притягує керівників до адміністративної відповідальності. Перевірте, чи правильно склали, затвердили й погодили документ
Інтернет-ресурси, зокрема нейромережі, стрімко набирають популярності. Ознайомтеся з основними відомостями про нейромережі та штучний інтелект в освітньому процесі. Скористайтеся досвідом, як створювати за їх допомогою навчальний контент і розвивати в учнів критичне мислення
Якою буде вступна кампанія 2026 в Україні, яких змін та нововведень очікувати? Проаналізуємо чинні документи, офіційні заяви та пропозиції, які обговорюються
Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту