Тренуємо soft skills: ідеї для спортивної гри
Якість організації дистанційного навчання зросла порівняно з 2019/20 навчальним роком.
Таку інформацію зазначили у звіті голови Державної служби якості освіти Руслана Гурака за 2021 рік, який посилається на відповідні моніторингові дослідження щодо якості дистанційної освіти.
Як він відзначив, здебільшого учасники освітнього процесу (семеро з десяти) відзначають, що якість організації дистанційного навчання в 2021 році зросла порівняно з 2019/20 навчальним роком.
«Вчителі наполегливо працювали над освоєнням дистанційних технологій, часто користуючись комунікаційними програмами, як-от «Зум» та «Классрум» (21%). Третина опитаних вчителів систематично використовували матеріали, розміщені на платформі для дистанційного та змішаного навчання учнів «Всеукраїнська школа онлайн», — зауважили у Держслужбі якості освіти.
Як схвалити документ і підготувати на подання засновнику? Як визначити ключові завдання та що врахувати?
Окрім того, серед основних викликів під організації дистанційної освіти стало збереження мотивації в учнів. Про те, що діти неохоче займаються під час дистанційного навчання, зазначили і 44% вчителів.
«Та результати обчислення індексу задоволеності споживачів освітніх послуг вказують на те, що проблеми практично всіх категорій учасників освітнього процесу, які з’явилися навесні 2020 року з переходом на дистанційне навчання, у 2021 році поступово врегульовувалися», — акцентували в Державній службі якості освіти.
Зокрема, в установі повідомили, що для деяких учнів дистанційне навчання надало нові можливості, зокрема, працювати більше у власному темпі; робити перерви, коли це необхідно, а не у встановлений час; перебувати в комфортному просторі, що задовольняє сенсорні потреби.