У Держслужбі вказують на покращення якості дистанційки

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Якість організації дистанційного навчання зросла порівняно з 2019/20 навчальним роком

Якість дистанційної освітиТренуємо soft skills: ідеї для спортивної гри

Якість організації дистанційного навчання зросла порівняно з 2019/20 навчальним роком.

Таку інформацію зазначили у звіті голови Державної служби якості освіти Руслана Гурака за 2021 рік, який посилається на відповідні моніторингові дослідження щодо якості дистанційної освіти.

Як він відзначив, здебільшого учасники освітнього процесу (семеро з десяти) відзначають, що якість організації дистанційного навчання в 2021 році зросла порівняно з 2019/20 навчальним роком.

«Вчителі наполегливо працювали над освоєнням дистанційних технологій, часто користуючись комунікаційними програмами, як-от «Зум» та «Классрум» (21%). Третина опитаних вчителів систематично використовували матеріали, розміщені на платформі для дистанційного та змішаного навчання учнів «Всеукраїнська школа онлайн», — зауважили у Держслужбі якості освіти.

Окрім того, серед основних викликів під організації дистанційної освіти стало збереження мотивації в учнів. Про те, що діти неохоче займаються під час дистанційного навчання, зазначили і 44% вчителів.

«Та результати обчислення індексу задоволеності споживачів освітніх послуг вказують на те, що проблеми практично всіх категорій учасників освітнього процесу, які з’явилися навесні 2020 року з переходом на дистанційне навчання, у 2021 році поступово врегульовувалися», — акцентували в Державній службі якості освіти.

Зокрема, в установі повідомили, що для деяких учнів дистанційне навчання надало нові можливості, зокрема, працювати більше у власному темпі; робити перерви, коли це необхідно, а не у встановлений час; перебувати в комфортному просторі, що задовольняє сенсорні потреби.

додаток
Теми:

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282507

Анкетування як інструмент експертної оцінки освітнього процесу

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
77

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110449

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді