У Держслужбі вказують на покращення якості дистанційки

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Якість організації дистанційного навчання зросла порівняно з 2019/20 навчальним роком

Якість дистанційної освітиТренуємо soft skills: ідеї для спортивної гри

Якість організації дистанційного навчання зросла порівняно з 2019/20 навчальним роком.

Таку інформацію зазначили у звіті голови Державної служби якості освіти Руслана Гурака за 2021 рік, який посилається на відповідні моніторингові дослідження щодо якості дистанційної освіти.

Як він відзначив, здебільшого учасники освітнього процесу (семеро з десяти) відзначають, що якість організації дистанційного навчання в 2021 році зросла порівняно з 2019/20 навчальним роком.

«Вчителі наполегливо працювали над освоєнням дистанційних технологій, часто користуючись комунікаційними програмами, як-от «Зум» та «Классрум» (21%). Третина опитаних вчителів систематично використовували матеріали, розміщені на платформі для дистанційного та змішаного навчання учнів «Всеукраїнська школа онлайн», — зауважили у Держслужбі якості освіти.

Окрім того, серед основних викликів під організації дистанційної освіти стало збереження мотивації в учнів. Про те, що діти неохоче займаються під час дистанційного навчання, зазначили і 44% вчителів.

«Та результати обчислення індексу задоволеності споживачів освітніх послуг вказують на те, що проблеми практично всіх категорій учасників освітнього процесу, які з’явилися навесні 2020 року з переходом на дистанційне навчання, у 2021 році поступово врегульовувалися», — акцентували в Державній службі якості освіти.

Зокрема, в установі повідомили, що для деяких учнів дистанційне навчання надало нові можливості, зокрема, працювати більше у власному темпі; робити перерви, коли це необхідно, а не у встановлений час; перебувати в комфортному просторі, що задовольняє сенсорні потреби.

Теми:

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Педагогічне навантаження та оплата праці вчителів: відповідаємо на запитання

Чи не найбільше запитань, які надходять до нашого видавництва, стосуються оплати праці педагогів та педагогічного навантаження. Розглянемо найпоширеніші. Відповіді — за матеріалами журналу "Практика управління закладом освіти"
3361

Тижневе навантаження педагогів: зміни у дошкіллі

З’ясуємо, як змінилося педагогічне навантаження працівників закладів дошкільної освіти після набрання чинності новим Законом про дошкільну освіту, як співвідноситься педагогічне навантаження і робочий час. Ознайомтеся з таблицею, у якій ми порівняли нинішній обсяг педнавантаження працівників ЗДО з тим, що був раніше
54506

Строковий трудовий договір з педагогами: відповідаємо на запитання

З’ясуємо, що таке строковий трудовий договір і чому навколо нього стільки суперечок: варто чи ні його укладати, хто від цього виграє, хто програє, наскільки він є корисним для працівника чи роботодавця
24839

Складаємо штатний розпис закладу дошкільної освіти

З’ясуємо, як проєктують штатний розпис дошкільного закладу і які зміни врахувати згідно з новим Законом про дошкільну освіту та новими Типовими штатними нормативами. Допоможемо вам внести зміни в штатний розпис, обрати форму та заповнити її без помилок
59837

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді