У Держслужбі вказують на покращення якості дистанційки

Теми:
Якість організації дистанційного навчання зросла порівняно з 2019/20 навчальним роком

Якість дистанційної освітиТренуємо soft skills: ідеї для спортивної гри

Якість організації дистанційного навчання зросла порівняно з 2019/20 навчальним роком.

Таку інформацію зазначили у звіті голови Державної служби якості освіти Руслана Гурака за 2021 рік, який посилається на відповідні моніторингові дослідження щодо якості дистанційної освіти.

Як він відзначив, здебільшого учасники освітнього процесу (семеро з десяти) відзначають, що якість організації дистанційного навчання в 2021 році зросла порівняно з 2019/20 навчальним роком.

«Вчителі наполегливо працювали над освоєнням дистанційних технологій, часто користуючись комунікаційними програмами, як-от «Зум» та «Классрум» (21%). Третина опитаних вчителів систематично використовували матеріали, розміщені на платформі для дистанційного та змішаного навчання учнів «Всеукраїнська школа онлайн», — зауважили у Держслужбі якості освіти.

Окрім того, серед основних викликів під організації дистанційної освіти стало збереження мотивації в учнів. Про те, що діти неохоче займаються під час дистанційного навчання, зазначили і 44% вчителів.

«Та результати обчислення індексу задоволеності споживачів освітніх послуг вказують на те, що проблеми практично всіх категорій учасників освітнього процесу, які з’явилися навесні 2020 року з переходом на дистанційне навчання, у 2021 році поступово врегульовувалися», — акцентували в Державній службі якості освіти.

Зокрема, в установі повідомили, що для деяких учнів дистанційне навчання надало нові можливості, зокрема, працювати більше у власному темпі; робити перерви, коли це необхідно, а не у встановлений час; перебувати в комфортному просторі, що задовольняє сенсорні потреби.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Підготовка до засідання педагогічної ради школи

Засідання педагогічної ради — важлива складова роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо її функції та особливості підготовки до засідань
43122

Якщо в групі новенька дитина

У ваш дитсадок завітало багато дітей з числа внутрішньо переміщених або на час оздоровчого періоду. Для них все не так, як удома: суворіший розпорядок дня, незнайомі дорослі й діти, незвичні вимоги. Але головна відмінність — розлучення з мамою. Усе це може викликати в дитини напруження і навіть тривожність.
4030

SWOT-аналіз у плануванні методичної роботи

Відсутність плану — це план до провалу. Для перспективного планування різних напрямів діяльності закладу освіти, зокрема й методичної роботи, використовуйте метод SWOT-аналіз
26478

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді