У Держслужбі вказують на покращення якості дистанційки

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Messenger-канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Якість організації дистанційного навчання зросла порівняно з 2019/20 навчальним роком

Якість дистанційної освітиТренуємо soft skills: ідеї для спортивної гри

Якість організації дистанційного навчання зросла порівняно з 2019/20 навчальним роком.

Таку інформацію зазначили у звіті голови Державної служби якості освіти Руслана Гурака за 2021 рік, який посилається на відповідні моніторингові дослідження щодо якості дистанційної освіти.

Як він відзначив, здебільшого учасники освітнього процесу (семеро з десяти) відзначають, що якість організації дистанційного навчання в 2021 році зросла порівняно з 2019/20 навчальним роком.

«Вчителі наполегливо працювали над освоєнням дистанційних технологій, часто користуючись комунікаційними програмами, як-от «Зум» та «Классрум» (21%). Третина опитаних вчителів систематично використовували матеріали, розміщені на платформі для дистанційного та змішаного навчання учнів «Всеукраїнська школа онлайн», — зауважили у Держслужбі якості освіти.

Окрім того, серед основних викликів під організації дистанційної освіти стало збереження мотивації в учнів. Про те, що діти неохоче займаються під час дистанційного навчання, зазначили і 44% вчителів.

«Та результати обчислення індексу задоволеності споживачів освітніх послуг вказують на те, що проблеми практично всіх категорій учасників освітнього процесу, які з’явилися навесні 2020 року з переходом на дистанційне навчання, у 2021 році поступово врегульовувалися», — акцентували в Державній службі якості освіти.

Зокрема, в установі повідомили, що для деяких учнів дистанційне навчання надало нові можливості, зокрема, працювати більше у власному темпі; робити перерви, коли це необхідно, а не у встановлений час; перебувати в комфортному просторі, що задовольняє сенсорні потреби.

додаток
Теми:

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Визначаємо відповідність педагогічного працівника кваліфікаційній категорії

Кваліфікаційні категорії педагогічним працівникам закладів освіти присвоюють чи підтверджують лише за результатами атестації. При цьому враховують, зокрема, вимоги, які встановлені до рівня професійної кваліфікації та стажу працівників. Розглянемо, які саме
46090

Як укладати індивідуальний навчальний план учня з особливими освітніми потребами

Індивідуальна траєкторія розвитку, індивідуальна програма розвитку, індивідуальний навчальний план — що це і для чого. З’ясовуємо, як забезпечити індивідуалізацію освітнього процесу дитини з ООП відповідно до нормативних документів
9188

Яким буде НМТ—2026

Уже чотири роки Український центр оцінювання якості освіти замість традиційного ЗНО проводить НМТ. Як проходитиме НМТ у 2026 році, починаємо дізнаватися вже зараз
1135

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді