В Україні прослідковується нестача асистентів учителя в інклюзивних класах

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Статистичні дані від Інституту освітньої аналітики щодо недостачі асистентів учителя для інклюзивних класів

Кількість асистентів учителя в Україні

Вивчаємо діяльність педагогів, які атестуються: ЧЕКЛІСТІнститут освітньої аналітики опублікував дані про інклюзивне освітнє середовище в Україні станом на 5 вересня 2021 року.

Відповідно до оприлюдненої інформації від установи, в Україні інклюзивне навчання організоване в 7 136 закладах загальної середньої освіти. Це 51% усіх шкіл.

Безпосередньо в них створено 23 216 інклюзивних класів, де навчаються 32 686 учнів. Це на 7 608 учнів більше, ніж було восени 2020 року.

Що стосується кількості асистентів учителів, то вона трохи менша, ніж кількість класів: усього їх 22 758 осіб.

Зокрема, на території України функціонують 667 інклюзивно-ресурсних центрів.

Більш детальну інформацію щодо статистики можна знайти в прикріпленому документі.

додаток
Теми:

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282507

Анкетування як інструмент експертної оцінки освітнього процесу

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
77

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110449

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді