Статистичні дані від Інституту освітньої аналітики щодо недостачі асистентів учителя для інклюзивних класів

Вивчаємо діяльність педагогів, які атестуються: ЧЕКЛІСТІнститут освітньої аналітики опублікував дані про інклюзивне освітнє середовище в Україні станом на 5 вересня 2021 року.
Відповідно до оприлюдненої інформації від установи, в Україні інклюзивне навчання організоване в 7 136 закладах загальної середньої освіти. Це 51% усіх шкіл.
Безпосередньо в них створено 23 216 інклюзивних класів, де навчаються 32 686 учнів. Це на 7 608 учнів більше, ніж було восени 2020 року.
Роль учителя сьогодні — забезпечити навчання, яке охоплює всіх учнів без вибірковості. Щоб знайти або виростити такого вчителя й говорити з ним однією мовою, ви маєте розуміти, як він повинен вибудовувати освітній процес, якщо в класі є діти з особливими освітніми потребами.
Що стосується кількості асистентів учителів, то вона трохи менша, ніж кількість класів: усього їх 22 758 осіб.
Зокрема, на території України функціонують 667 інклюзивно-ресурсних центрів.
Більш детальну інформацію щодо статистики можна знайти в прикріпленому документі.
Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
Мета тижня правової освіти — сприяти розвитку правової свідомості та відповідальності в учнів, що допоможе їм краще орієнтуватися в правових питаннях та готуватися до активної участі в суспільному житті.
В очікуванні Різдвяних свят наповніть життя дітей активностями, що подарують відчуття дива, тепла, радості, добрих почуттів до рідних і близьких.
Сценарії Різдвяних тематичних розваг для дітей старшого дошкільного віку
Одна з основних функцій асистента вчителя – спостереження за дитиною з особливими освітніми потребами. Результати спостережень він фіксує у відповідному журналі чи щоденнику. З’ясуємо, у якій формі його ліпше вести, що зазначати, аби записи допомогли команді супроводу розробити або за потреби скоригувати індивідуальну програму розвитку дитини