За школярами на ТОТ стежать як у тюремних закладах

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Система нагляду за школярами на тимчасово окупованих територіях подібна до тюремної — правозахисники

Школярі на тимчасово окупованих територіях

Як працювати з трудовими книжками під час воєнного стану

На тимчасово окупованих територіях російські загарбники встановлюють на телефони українським школярам шпигунське програмне забезпечення, яке допомагає слідкувати за листуванням дітей і блокує певні сайти.

Таку інформацію зазначив засновник Східної правозахисної групи Павло Лисянський. 

За його словами, наразі система нагляду за школярами на тимчасово окупованих територіях майже нічим не відрізняється від тюремної:

  • школярам встановлюють програми, схожі на батьківський контроль;
  • окупанти активно перевіряють гаджети та фіксують українські медіа, телеграм-канали тощо.
Вимоги пожежної безпеки: чекліст

На думку правозахисника, такими діями ворог намагається виявити проукраїнськи налаштованих школярів. Однак не виключено, що однією з причин активізації є стрімкий розвиток у рф молодіжної субкультури «Редан» («бойові неформали»), яка влаштовує погроми в громадських місцях.

Зокрема, як зауважують політтехнологи агресора, у 2024 році в пострадянських країнах мешкатиме рівно 50% тих, хто народився після розпаду срср. Тому, кількість осіб, які народилися при радянському союзі, поступово зменшуватиметься, а молоде покоління, зокрема, в Україні, уже має зовсім інші погляди на розвиток своєї держави й стосунки з росією. 

Павло Лисянський вважає, що таким чином окупанти будуть продовжувати спроби встановити ідеологічний контроль над дітьми й молоддю.

Джерело Укрінформ

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
54064

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
597

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110790

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11714

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді