Скільки максимально та мінімально учнів можуть навчатися в одному класі

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Яка мінімальна та максимальна кількість учнів може вчитися в одному класі

Кількість учнів в одному класі

НАКАЗИ: як реєструвати та зберігати🖨

Класи в українських школах можуть ділити на групи для вивчення певних предметів. Це дозволяє освітнє законодавство.

Зокрема, розподіл учнів проводять з метою забезпечення належної якості вивчення окремих предметів. Клас при цьому можуть поділити не більш ніж на три групи, в яких буде не менше восьми учнів.

Таким чином, під час проведення уроків іноземної мови клас можна поділити на групи, якщо у ньому є понад 27 учнів. На уроках інформатики поділ можливий лише при проведенні практичних занять із використанням комп'ютерів. Але у групах має бути не менше 8 осіб, розповів науковий співробітник Аналітичного центру «ОсвітАналітика» Київського університету імені Бориса Грінченка Володимир Божинський.

Згідно із освітнім законодавством, у класі не може бути менше ніж 5 учнів. Якщо учнів замало, аби утворити клас, вони можуть продовжити навчання у цій школі у межах іншої форми, ніж очна, або в іншому навчальному закладі.

У разі, якщо кількість учнів у класі зменшилась, його не можуть розформувати до закінчення навчального року.

Окрім того, в умовах воєнного стану максимальна кількість учнів у класі де-факто не обмежена, крім кількості учнів, які здобувають освіту за очною або вечірньою формою. Так, 30 учнів в одному класі можуть здобувати освіту у межах денної або вечірньої форми та ще 10 школярів — у межах будь-якої іншої форми.

Якщо у класі вчиться 40 учнів за денною чи вечірньою формою, це вже порушення.

За матеріалами НУШ

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
54023

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
445

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110721

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11695

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді