МОН спільно з ЮНІСЕФ обговорили пріоритети діяльності в 2024 році

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Оксен Лісовий зустрівся із представниками Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) в Україні

Пріоритети діяльності МОН

Як поінформувати працівника про умови трудового договору

26 жовтня відбулася зустріч міністра освіти і науки Оксена Лісового з командою Представництва Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) в Україні. Під час цього заходу були обговорені пріоритети МОН на 2024 рік.

Серед основних напрямів діяльності Міністерства освіти і науки:

  • облаштування та побудова укриттів у закладах освіти;
  • відновлення пошкоджених та зруйнованих закладів;
  • реформа НУШ;
  • надолуження освітніх втрат;
  • забезпечення учнів та вчителів девайсами; 
  • забезпечення школярів підручниками;
  • створення мережі цифрових освітніх центрів;
  • розвиток інклюзивних ресурсних центрів тощо.

Зокрема, як зауважив заступник регіонального директора ЮНІСЕФ Октавіан Бівол, організація надалі підтримуватиме українську освіту та врахує зазначені пріоритети у своїй Програмі дій на 2025–2029 роки.

Джерело МОН

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Вступна кампанія 2026: основні орієнтири

Якою буде вступна кампанія 2026 в Україні, яких змін та нововведень очікувати? Проаналізуємо чинні документи, офіційні заяви та пропозиції, які обговорюються
102

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
54080

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
635

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110816

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді