Спеціальні заклади освіти можуть використовуватися для реабілітації військових

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Зміни, що пропонують у законопроєкті про розширення можливостей спеціальних ЗО для реабілітації військових

Процес реабілітації захисників України

Як поінформувати працівника про умови трудового договору

Деякі народні депутати пропонують дозволити використовувати ресурси та можливості спеціальних закладів загальної середньої освіти для реабілітації військовослужбовців, які отримали поранення.

Таку інформацію зазначив голова Освітнього комітету Верховної Ради Сергій Бабак.

Детальніше ознайомитися з порівняльною таблицею до проєкту можна в прикріпленому документі. 

Нещодавно у Верховній Раді України зареєстрували законопроєкт №10160, який передбачає внесення змін до деяких законів України щодо розширення можливостей спеціальних закладів загальної середньої освіти. Авторкою документу стала депутатка Анна Пуртова у співпраці з Освітнім комітетом ВР і Міністерством освіти і науки.

Насамперед працівники спеціальних закладів загальної середньої освіти України працюють з учнями й ученицями, які мають вади зору та/або слуху. У школі їх навчають жити повноцінним життям, дають повну загальну середню освіту (часто навіть професійну), а також надають психологічну допомогу й підтримку. Завдяки цьому діти можуть простіше інтегруватися в суспільство.

У період повномасштабного вторгнення українські захисники та захисниці нерідко отримують поранення, що призводять до повної або часткової втрати зору та/або слуху. Для відновлення важливих життєвих функцій вони проходять тривалу реабілітацію. Однак є й ті, кому відновити відповідні функції неможливо. Таким воїнам необхідно навчитися повноцінно жити з травмою.

На думку авторів законопроєкту, метою цієї ініціативи є надання державним органам та органам місцевого самоврядування можливості створювати програми реабілітації та відновлення військових (ветеранів) на базі цих спеціальних закладів, а закладам — надавати відповідні послуги не тільки дітям, а й воїнам, які того потребують.

Джерело Сергій Бабак

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Від А до Я: ваш повний гід по наказах з основної діяльності

Хочете бути впевненими у кожному своєму управлінському рішенні? Наша стаття розкриває ключові аспекти складання та оформлення наказів з основної діяльності. Дізнайтеся про нормативні вимоги, структуру та інші нюанси, щоб ваші накази завжди були чинними, а управління — бездоганним і відповідальним
71832

Цькування на роботі: чи можливо його зупинити?

Чи знаєте ви, що цькування в педагогічному колективі може походити не лише від учнів чи батьків, а й від колег та навіть адміністрації школи? Ця прихована війна руйнує атмосферу довіри та професійного зростання. Отож, чим відрізняється мобінг від булінгу, як запобігти і як захиститися від такого явища – розбираємося у статті
8107

Моніторинг якості освіти в школі: хто, як і навіщо контролює освітній процес

Бажаєте зануритися в систему контролю за освітнім процесом? Наша стаття розкриває, хто саме здійснює моніторинг якості освіти — від внутрішніх ініціатив закладу до зовнішніх державних структур. Дізнайтеся про різні види моніторингу — від локального до міжнародного — та зрозумійте, як його результати впливають на розвиток шкільної освіти
35025

Медичний огляд майбутніх першокласників - 2025

Коли діти повертаються за парти під час війни, головна умова – безпека всіх учасників навчального процесу. Незалежно від того, яку форму навчання для дитини оберуть батьки, саме вони відповідають за проходження обов'язкових щорічних профілактичних медоглядів.
18897

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді