Спеціальні заклади освіти можуть використовуватися для реабілітації військових

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Зміни, що пропонують у законопроєкті про розширення можливостей спеціальних ЗО для реабілітації військових

Процес реабілітації захисників України

Як поінформувати працівника про умови трудового договору

Деякі народні депутати пропонують дозволити використовувати ресурси та можливості спеціальних закладів загальної середньої освіти для реабілітації військовослужбовців, які отримали поранення.

Таку інформацію зазначив голова Освітнього комітету Верховної Ради Сергій Бабак.

Детальніше ознайомитися з порівняльною таблицею до проєкту можна в прикріпленому документі. 

Нещодавно у Верховній Раді України зареєстрували законопроєкт №10160, який передбачає внесення змін до деяких законів України щодо розширення можливостей спеціальних закладів загальної середньої освіти. Авторкою документу стала депутатка Анна Пуртова у співпраці з Освітнім комітетом ВР і Міністерством освіти і науки.

Насамперед працівники спеціальних закладів загальної середньої освіти України працюють з учнями й ученицями, які мають вади зору та/або слуху. У школі їх навчають жити повноцінним життям, дають повну загальну середню освіту (часто навіть професійну), а також надають психологічну допомогу й підтримку. Завдяки цьому діти можуть простіше інтегруватися в суспільство.

У період повномасштабного вторгнення українські захисники та захисниці нерідко отримують поранення, що призводять до повної або часткової втрати зору та/або слуху. Для відновлення важливих життєвих функцій вони проходять тривалу реабілітацію. Однак є й ті, кому відновити відповідні функції неможливо. Таким воїнам необхідно навчитися повноцінно жити з травмою.

На думку авторів законопроєкту, метою цієї ініціативи є надання державним органам та органам місцевого самоврядування можливості створювати програми реабілітації та відновлення військових (ветеранів) на базі цих спеціальних закладів, а закладам — надавати відповідні послуги не тільки дітям, а й воїнам, які того потребують.

Джерело Сергій Бабак

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Вступна кампанія 2026: основні орієнтири

Якою буде вступна кампанія 2026 в Україні, яких змін та нововведень очікувати? Проаналізуємо чинні документи, офіційні заяви та пропозиції, які обговорюються
231

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
54152

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
715

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110942

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді