Мінфін оприлюднив розподіл субвенції на безбар’єрність

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Розподіл коштів для фінансування безбар’єрності закладів освіти, скільки виділено та на що

Мінфін оприлюднив розподіл субвенції на безбар’єрність

Як побудувати індивідуальну траєкторію професійного розвитку: кроки

Міністерство фінансів України опублікувало інформацію про заплановане фінансування безбар’єрності у 2022 році.

Таким чином, на організацію та підтримку безбар’єрного простору в бюджеті на 2022 рік закладено 6,8 млрд гривень. Частину цих коштів отримають заклади освіти.

Найбільше для освіти виділили на забезпечення харчової безбар’єрності — 1,5 млрд грн. Їх отримають місцеві бюджеті для модернізації харчоблоків у закладах освіти.

Щодо інших програм безбар’єрності в закладах освіти, то 106,4 млн грн витратять:

  • 63,4 млн грн — на адаптацію інформаційних матеріалів для осіб із порушеннями зору, слуху та інтелектуального розвитку;
  • 27,8 млн грн — на створення умов для дистанційного навчання в межах проєкту «Всеукраїнська школа онлайн»;
  • 15,2 млн грн — на безоплатне навчання осіб із тимчасово окупованих територій на підготовчих курсах у закладах вищої освіти на контрольованих територіях України.

Варто зазначити, що уряд змінив правила співфінансування за субвенцією «Спроможна школа».

додаток
Теми:

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
53954

Які заходи до тижня права провести в закладі освіти

Мета тижня правової освіти — сприяти розвитку правової свідомості та відповідальності в учнів, що допоможе їм краще орієнтуватися в правових питаннях та готуватися до активної участі в суспільному житті.
53831

Як фіксувати динаміку розвитку дитини з ООП в журналі спостережень

Одна з основних функцій асистента вчителя – спостереження за дитиною з особливими освітніми потребами. Результати спостережень він фіксує у відповідному журналі чи щоденнику. З’ясуємо, у якій формі його ліпше вести, що зазначати, аби записи допомогли команді супроводу розробити або за потреби скоригувати індивідуальну програму розвитку дитини
136

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді