Нові зміни в порядку та умовах надання субвенції для закладів освіти

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

КМУ вдосконалив процедуру надання субвенції у частині співвідношення обсягу співфінансування

Rozporiadok

Правила внутрішнього розпорядку: як скласти

Кабінет Міністрів вдосконалив процедуру надання субвенції у частині встановлення співвідношення обсягу співфінансування з місцевого бюджету залежно від індексу податкоспроможності відповідного бюджету.

Такі зміни до Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію програми «Спроможна школа для кращих результатів» були затверджені урядом 2 лютого.

Передбачається, що нововведення сприятиме більш ефективному використанню коштів територіальними громадами для закладів освіти.

Відповідно до змін, використання субвенції для обласних бюджетів та бюджетів міських територіальних громад з індексом податкоспроможності понад 1,1 здійснюватиметься не більш як 70% — за рахунок субвенції та не менш як 30% — за рахунок коштів місцевих бюджетів.

Для бюджетів сільських та селищних територіальних громад з індексом податкоспроможності понад 1,1: не більш як 80% — за рахунок субвенції та не менш як 20% — за рахунок коштів місцевих бюджетів.

Для бюджетів місцевого самоврядування з індексом податкоспроможності 1,1 та менше: не більш як 90% — за рахунок субвенції та не менш як 10% — за рахунок коштів місцевих бюджетів.

Для бюджетів місцевого самоврядування, з яких здійснюється фінансування закладів освіти, що розташовані в селах (селищах), які мають статус гірських населених пунктів, та у населених пунктах на лінії зіткнення — не більш як 95% за рахунок субвенції та не менш як 5% — за рахунок коштів місцевих бюджетів.

Окрім того, оновлений Порядок визначає строк подання проєктів, що можуть бути реалізовані за кошти відповідної субвенції, оскільки відсутність визначеного строку унеможливлює належне надання коштів.

Таким чином, області та Київська міська держадміністрації проводитимуть перевірку поданих документів на відповідність Порядку та умовам і за результатами розгляду подаватимуть їх у МОН щороку не пізніше 1 березня.

Зокрема, комісія від Міносвіти, яка розглядає подані проєкти, має можливість формувати пропозиції щодо переліку проєктів для здійснення перерозподілу невикористаних коштів субвенції між проєктами, що відповідають Порядку та умовам.

додаток
Теми:

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282545

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
112

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110489

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді