Нові зміни в порядку та умовах надання субвенції для закладів освіти

Теми:
КМУ вдосконалив процедуру надання субвенції у частині співвідношення обсягу співфінансування

Rozporiadok

Правила внутрішнього розпорядку: як скласти

Кабінет Міністрів вдосконалив процедуру надання субвенції у частині встановлення співвідношення обсягу співфінансування з місцевого бюджету залежно від індексу податкоспроможності відповідного бюджету.

Такі зміни до Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію програми «Спроможна школа для кращих результатів» були затверджені урядом 2 лютого.

Передбачається, що нововведення сприятиме більш ефективному використанню коштів територіальними громадами для закладів освіти.

Відповідно до змін, використання субвенції для обласних бюджетів та бюджетів міських територіальних громад з індексом податкоспроможності понад 1,1 здійснюватиметься не більш як 70% — за рахунок субвенції та не менш як 30% — за рахунок коштів місцевих бюджетів.

Для бюджетів сільських та селищних територіальних громад з індексом податкоспроможності понад 1,1: не більш як 80% — за рахунок субвенції та не менш як 20% — за рахунок коштів місцевих бюджетів.

Для бюджетів місцевого самоврядування з індексом податкоспроможності 1,1 та менше: не більш як 90% — за рахунок субвенції та не менш як 10% — за рахунок коштів місцевих бюджетів.

Для бюджетів місцевого самоврядування, з яких здійснюється фінансування закладів освіти, що розташовані в селах (селищах), які мають статус гірських населених пунктів, та у населених пунктах на лінії зіткнення — не більш як 95% за рахунок субвенції та не менш як 5% — за рахунок коштів місцевих бюджетів.

Окрім того, оновлений Порядок визначає строк подання проєктів, що можуть бути реалізовані за кошти відповідної субвенції, оскільки відсутність визначеного строку унеможливлює належне надання коштів.

Таким чином, області та Київська міська держадміністрації проводитимуть перевірку поданих документів на відповідність Порядку та умовам і за результатами розгляду подаватимуть їх у МОН щороку не пізніше 1 березня.

Зокрема, комісія від Міносвіти, яка розглядає подані проєкти, має можливість формувати пропозиції щодо переліку проєктів для здійснення перерозподілу невикористаних коштів субвенції між проєктами, що відповідають Порядку та умовам.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Як завучу організувати соціальний простір початківця

Наставництво — це форма роботи, за якої досвідченого працівника «прикріплюють» до початківця для того, щоб останній мав змогу працювати в тандемі, професійно зростати, розвиватися. Як налагодити взаємодію — у статті
1599

Готуємо дитину до школи за допомогою рухливих ігор

Під час рухливої гри дитина реалізує одразу два природні прагнення — гратися і постійно рухатися. Пропонуємо дві рухливі гри, які допоможуть розвинути у дитини довільність, увагу та координацію
2723

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді