Нові зміни в порядку та умовах надання субвенції для закладів освіти

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

КМУ вдосконалив процедуру надання субвенції у частині співвідношення обсягу співфінансування

Rozporiadok

Правила внутрішнього розпорядку: як скласти

Кабінет Міністрів вдосконалив процедуру надання субвенції у частині встановлення співвідношення обсягу співфінансування з місцевого бюджету залежно від індексу податкоспроможності відповідного бюджету.

Такі зміни до Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію програми «Спроможна школа для кращих результатів» були затверджені урядом 2 лютого.

Передбачається, що нововведення сприятиме більш ефективному використанню коштів територіальними громадами для закладів освіти.

Відповідно до змін, використання субвенції для обласних бюджетів та бюджетів міських територіальних громад з індексом податкоспроможності понад 1,1 здійснюватиметься не більш як 70% — за рахунок субвенції та не менш як 30% — за рахунок коштів місцевих бюджетів.

Для бюджетів сільських та селищних територіальних громад з індексом податкоспроможності понад 1,1: не більш як 80% — за рахунок субвенції та не менш як 20% — за рахунок коштів місцевих бюджетів.

Для бюджетів місцевого самоврядування з індексом податкоспроможності 1,1 та менше: не більш як 90% — за рахунок субвенції та не менш як 10% — за рахунок коштів місцевих бюджетів.

Для бюджетів місцевого самоврядування, з яких здійснюється фінансування закладів освіти, що розташовані в селах (селищах), які мають статус гірських населених пунктів, та у населених пунктах на лінії зіткнення — не більш як 95% за рахунок субвенції та не менш як 5% — за рахунок коштів місцевих бюджетів.

Окрім того, оновлений Порядок визначає строк подання проєктів, що можуть бути реалізовані за кошти відповідної субвенції, оскільки відсутність визначеного строку унеможливлює належне надання коштів.

Таким чином, області та Київська міська держадміністрації проводитимуть перевірку поданих документів на відповідність Порядку та умовам і за результатами розгляду подаватимуть їх у МОН щороку не пізніше 1 березня.

Зокрема, комісія від Міносвіти, яка розглядає подані проєкти, має можливість формувати пропозиції щодо переліку проєктів для здійснення перерозподілу невикористаних коштів субвенції між проєктами, що відповідають Порядку та умовам.

додаток
Теми:

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Психологічна підтримка учнів, батьків та педагогів під час війни

Які техніки психологічної підтримки використовувати, щоб зберегти психічне здоров’я та підвищити адаптаційні можливості людини до складних умов та життя у стані тривоги, невизначеності та стресу
7111

Асистент дитини з особливими освітніми потребами: хто це та яка його роль

Ознайомтеся з умовами допуску асистента дитини до освітнього процесу, з вимогами щодо його роботи в закладах дошкільної та загальної середньої освіти, а також яка при цьому роль керівника закладу освіти
3158

Адаптація дитини до дитячого садка: вдало пройдемо разом

Адаптація — це випробування не лише для малюка, а й для всієї родини. Як пройти його легко та без сліз? У нашій статті ми розповідаємо про три головні чинники, що впливають на успішну адаптацію: досвід дитини, підготовка батьків і професіоналізм педагогів. Дізнайтеся, як допомогти вашому малюку звикнути до нового середовища, уникнути типових помилок і зробити період адаптації спокійним та радісним.
803

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді