Нові зміни в порядку та умовах надання субвенції для закладів освіти

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Messenger-канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

КМУ вдосконалив процедуру надання субвенції у частині співвідношення обсягу співфінансування

Rozporiadok

Правила внутрішнього розпорядку: як скласти

Кабінет Міністрів вдосконалив процедуру надання субвенції у частині встановлення співвідношення обсягу співфінансування з місцевого бюджету залежно від індексу податкоспроможності відповідного бюджету.

Такі зміни до Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію програми «Спроможна школа для кращих результатів» були затверджені урядом 2 лютого.

Передбачається, що нововведення сприятиме більш ефективному використанню коштів територіальними громадами для закладів освіти.

Відповідно до змін, використання субвенції для обласних бюджетів та бюджетів міських територіальних громад з індексом податкоспроможності понад 1,1 здійснюватиметься не більш як 70% — за рахунок субвенції та не менш як 30% — за рахунок коштів місцевих бюджетів.

Для бюджетів сільських та селищних територіальних громад з індексом податкоспроможності понад 1,1: не більш як 80% — за рахунок субвенції та не менш як 20% — за рахунок коштів місцевих бюджетів.

Для бюджетів місцевого самоврядування з індексом податкоспроможності 1,1 та менше: не більш як 90% — за рахунок субвенції та не менш як 10% — за рахунок коштів місцевих бюджетів.

Для бюджетів місцевого самоврядування, з яких здійснюється фінансування закладів освіти, що розташовані в селах (селищах), які мають статус гірських населених пунктів, та у населених пунктах на лінії зіткнення — не більш як 95% за рахунок субвенції та не менш як 5% — за рахунок коштів місцевих бюджетів.

Окрім того, оновлений Порядок визначає строк подання проєктів, що можуть бути реалізовані за кошти відповідної субвенції, оскільки відсутність визначеного строку унеможливлює належне надання коштів.

Таким чином, області та Київська міська держадміністрації проводитимуть перевірку поданих документів на відповідність Порядку та умовам і за результатами розгляду подаватимуть їх у МОН щороку не пізніше 1 березня.

Зокрема, комісія від Міносвіти, яка розглядає подані проєкти, має можливість формувати пропозиції щодо переліку проєктів для здійснення перерозподілу невикористаних коштів субвенції між проєктами, що відповідають Порядку та умовам.

додаток
Теми:

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Портфоліо вихователя: що це, навіщо і як його оформити

Портфоліо вихователя — це спосіб продемонструвати свій підхід до професії, показати себе як фахівця, який постійно розвивається. Як створити й оформити портфоліо вихователя дошкільного закладу? Яким воно має бути і чи є необхідною умовою для атестації чи конкурсу? Про це — у статті.
51485

Комплексне оцінювання розвитку дитини в інклюзивно-ресурсному центрі

Комплексне психолого-педагогічне оцінювання розвитку дитини є одним із механізмів забезпечення права дітей з особливими освітніми потребами на належну освіту. Розглянемо порядок його проведення та документальний супровід
56602

Інтерактивні методи навчання для усіх: від дошкільників до педагогів

Чому інтерактивні методи навчання найефективніші та як їх використовувати в роботі з дошкільниками, учнями й педагогами. Принципи, завдання, класифікації, приклади інтерактивних методів навчання
219597

Як вихователю обрати педагогічне кредо

Педагогічне кредо – це ваш професійний дороговказ. Воно формує підхід до роботи, впливає на взаємодію з дітьми та батьками. Але як серед сотень цитат і філософських думок знайти те, що справді відображає вашу місію?
32824

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді