У школах Київщини розпочався гуманітарний проєкт щодо мінної безпеки

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Для учнів Київщини та Чернігівщини проведуть заняття з мінної безпеки

Заняття з мінної безпеки

Стратегії успішної комунікації керівника

16 жовтня 2023 року на базі Вишнівського академічного ліцею № 2 стартував гуманітарний проєкт «Зменшення ризиків травмувань та загибелі дітей від вибухонебезпечних предметів». 

Цей проєкт реалізовується Київською ОВА за підтримки Фонду сприяння демократії Посольства США в Україні. У межах проєкту упродовж 2023/2024 навчального року планують провести заняття з мінної безпеки в 160 закладах середньої освіти Київщини.

Організаторами та тренерами занять з мінної безпеки стануть фахівці ГО «Ліга офіцерів», які пройшли відповідний курс підготовки в Центрі протимінної діяльності Державної служби спеціального транспорту Міністерства оборони України.

До створення проєкту долучилися директорка департаменту освіти і науки Київської ОВА Ярослава Тростянська, заступник міського голови Вишневої територіальної громади Олексій Поліщук, директорка академічного ліцею №2 Тетяна Пашинська, уповноважені представники ЗСУ, управління освіти Вишневої міської ради та ГО «Ліга офіцерів».

Як зауважила Ярослава Тростянська під час зустрічі, важливо навчити дітей правильно діяти в разі мінної небезпеки. Також пані Ярослава подякувала уряду США за особливу увагу до розв'язання гуманітарних проблем громад Київської області, які постраждали внаслідок російської збройної агресії.

Нагадаємо, що у 2022/2023 навчальному році Фонд сприяння демократії Посольства США в Україні започаткував проведення занять із мінної безпеки у 131-му закладі середньої освіти Київської області. Уже цьогоріч навчання має охопити не лише Київську, а й Чернігівську область.

За матеріалами МОН

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
130

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110502

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11614

Інструктажі з питань охорони праці для працівників закладу освіти

Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
17720

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді